ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر دو کروم بوک جدید ۱۱ و ۱۴ اینچی به بازار عرضه کرد

شرکت ایسر یکی از بازیگران اصلی بازار سیستم عامل کروم بوده است که به تازگی چند کروم بوک جدید به بازار عرضه کرده است. این مدل های جدید، کروم بوک ۱۱ و کروم بوک ۱۴ هستند ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

شرکت ایسر یکی از بازیگران اصلی بازار سیستم عامل کروم بوده است که به تازگی چند کروم بوک جدید به بازار عرضه کرده است. این مدل های جدید، کروم بوک ۱۱ و کروم بوک ۱۴ هستند که به تازگی رسماً روی گوگل استور قرار گرفته اند.

هر دوی این کروم بوک ها به دلیل بدنه ی فلزی خود از جذابیت خاصی برخوردارند (بدنه ی کروم بوک ۱۴ اینچی تماماً فلزی است). این در حالی است که کیفیت ساخت بالا در میان کروم بوک ها کم پیدا می شود، چرا که عموماً برای بازار لپتاپ های اقتصادی تولید می شوند. البته، کروم بوک پیکسل هم در این میان وجود دارد، اما تعداد محدودی از کاربران هستند که حاضر می شوند ۱۲۹۹ دلار برای لپتاپی با سیستم عامل کروم بپردازند. قیمت کروم بوک های ۱۱ و ۱۴ به ترتیب تنها ۱۷۹.۹۹ و ۲۹۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

مشخصات کروم بوک ۱۱ ایسر

Acer-Chromebook-14-2-840x530

کروم بوک ۱۱ ایسر از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و پردازنده ی دو هسته ای ۲.۱۶ گیگاهرتزی Celeron N2840 اینتل بهره می گیرد. ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و عمر باتری آن ۹ ساعت ذکر شده است.

مشخصات کروم بوک ۱۴ ایسر

acer-chromebook-11-1-840x435

کروم بوک ۱۴ این شرکت نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد و از پردازنده ی چهار هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی Celeron اینتل بهره می گیرد. این مدل دارای ۴ گیگابایت رم، و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی است و ۱۲ ساعت عمر باتری دارد.

به علاوه، کروم بوک ۱۴ به همان اندازه که از ظاهرش بر می آید سرسخت است. شرکت ایسر ادعا می کند لپتاپ مذکور می تواند سقوط از ارتفاع ۴ فوت (۱.۲۱ متر) را تحمل کند. کروم بوک مذکور در برابر آب نیز مقاوم است و بنابراین اگر یکی دو بار به صورت اتفاقی روی آن آب بریزد مشکلی برایش پیش نخواهد آمد.

در حال حاضر علاقمندان می توانند کروم بوک های جدید شرکت ایسر را از گوگل استور خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی