ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت یک واچ فیس قدرتمند برای نسخه Android Wear آتلوک منتشر کرد

آتلوک یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سرویس های مایکروسافت است که میلیون ها کاربر از سراسر دنیا از آن برای مدیریت ایمیل ها و رویدادهای تقویم خود استفاده می کنند. اگر به خاطر داشته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

آتلوک یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سرویس های مایکروسافت است که میلیون ها کاربر از سراسر دنیا از آن برای مدیریت ایمیل ها و رویدادهای تقویم خود استفاده می کنند. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته اپلیکیشن ویژه آتلوک برای اپل واچ منتشر شد، و مدتی پس از آن در ماه آوریل نسخه مخصوص آن برای پوشیدنی های اندرویدی نیز در اختیار کاربران سیستم عامل گوگل قرار گرفت.

مایکروسافت امروز با بروزرسانی نسخه Android Wear آتلوک، واچ فیس جدیدی به آن اضافه کرده تا کاربران این سرویس بتوانند در محیطی زیباتر و چشم نوازتر از گذشته به کار در اپلیکیشن مشغول شوند.

همچنین از این به بعد برای چک کردن رویدادهای تقویم، پیام های ناخوانده یا قرارهای ملاقات دیگر لازم نیست که وارد اپلیکیشن شده یا منتظر نوتیفیکیشن آن بمانید. نسخه جدید آتلوک برای پوشیدنی های اندرویدی کلیه این اطلاعات را در واچ فیس برایتان به نمایش می گذارد.

اگر صاحب یک پوشیدنی اندرویدی هستید و از آتلوک برای مدیریت ایمیل ها و رویدادهای تقویم خود استفاده می کنید، می توانید همین حالا آخرین بروزرسانی اپلیکیشن را از پلی استور دانلود کرده تا تجربه آسان تر و لذت بخش تری از تعامل با این سرویس روی مچ تان داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی