ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن 1Password for Teams برای اشتراک گذاری امن رمزهای عبور به طور گروهی منتشر شد

کمپانی AgileBits بالاخره پس از مدت ها اپلیکیشن 1Password for Teams را از فاز بتا خارج و آن را به شکل محصولی کامل برای iOS، مک و اندروید منتشر نموده است. با این اپلیکیشن کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

کمپانی AgileBits بالاخره پس از مدت ها اپلیکیشن 1Password for Teams را از فاز بتا خارج و آن را به شکل محصولی کامل برای iOS، مک و اندروید منتشر نموده است. با این اپلیکیشن کاربران می توانند رمزهای عبور، اسناد و داده های دیگر را در محیطی ایمن و رمزنگاری شده با گروهی از افراد منتخب به اشتراک بگذارند.

اولین بتای 1Password for Teams نخستین بار در نوامبر 2015 در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت، اما تقریبا هفت ماه طول کشید تا نسخه کامل و بدون باگ آن برای کاربران منتشر گردد. روند کار با اپلیکیشن بدین صورت است که یک نفر به عنوان مدیر گروه می تواند به اشتراک گذاری محتوا میان اعضا نظارت داشته و امنیت تبادل داده را میان آنها کنترل کند.

البته با وجود الگوریتم رمزنگاری قدرتمند اپلیکیشن، تیم 1Password به کاربران اطمینان خاطر داده که به هیچ وجه لازم نیست برای نفوذ به فضای امن اشتراک گذاری داده ها در این سرویس نگرانی داشته باشند.

مدیر یک تیم به کنسول مدیریت 1Password for Teams دسترسی دارد؛ جایی که می تواند رمزهای عبور را در گاو صندوق های دیجیتالی نگهداری کرده و به اعضای تیم یا افراد مهمان برای استفاده از آنها دسترسی بدهد. مضاف بر این، مدیر هر تیم یک رمز عبور اصلی هم در اختیار دارد که در حکم شاه کلید بوده و می توان از آن برای بازیابی رمزهای عبور دیگر اعضای تیم استفاده کرد.

همچنین تکنولوژی به کار رفته در 1Password for Teams به اعضا اجازه می دهد تا بتوانند رمزهای عبور ضعیف یا استفاده شده را یافته و هر چه سریع تر نسبت به تغییر آنها اقدام کنند. تیم 1Password درست مثل پلن خانوادگی استفاده از اپ، یک سیستم پرداخت حق اشتراک هم برای بهره گیری از سرویس تیمی جدیدش در نظر گرفته که جزئیات آن را می توانید با مراجعه به وبسایت AgileBits مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    خوب واسه ویندوز هم میدادی دیگه :(

مطالب پیشنهادی