ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس سال گذشته از معرفی ساعت هوشمند خود صرف نظر کرد

در چند سال اخیر شاهد ارائه ساعت های هوشمند از سوی شرکت های کوچک و بزرگ بوده ایم؛ محصولاتی که بیشتر کاربران همچنان باور دارند که نیازی به آنها وجود ندارد یا دست کم هنوز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در چند سال اخیر شاهد ارائه ساعت های هوشمند از سوی شرکت های کوچک و بزرگ بوده ایم؛ محصولاتی که بیشتر کاربران همچنان باور دارند که نیازی به آنها وجود ندارد یا دست کم هنوز رشد آنها به صورتی نبوده که نیاز به آنها احساس گردد.

اما در این میان مدیر عامل شرکت وان پلاس نیز خبر می دهد که شرکت تحت مدیریت وی نه تنها در صدد توسعه یک ساعت هوشمند به بازار بوده، بلکه طراحی نهایی آن را نیز انجام داده اما در نهایت تصمیم بر آن می شود که ساعت هوشمند مورد بحث، معرفی نگردد.

«پیت لاو» (Pete Lau) در کنفرانس «Converge» که در هنگ کنگ برگزار شد گفت:‌ «ما یک طراحی کامل انجام داده بودیم اما در نهایت معرفی اش را منتفی دانستیم. باید به کار اصلی خود متمرکز می ماندیم.»

بیشتر به نظر می رسد که وان پلاس نتوانسته تمایزی در محصول خود ایجاد کند و به همین علت برنامه توسعه ساعت هوشمند خود را به تعلیق در آورده است. در حال حاضر تمام ساعت های هوشمند اندرویدی که به فروش می رسند، کم و بیش از طراحی و ویژگی های یکسانی برخوردار هستند و نکته اینجاست که هنوز استقبال چندانی هم از آنها صورت نگرفته است.

مدیر عامل وان پلاس اطلاعات فنی ساعت مورد بحث را ارائه نمی دهد و به طور کلی نمی گوید که این اسمارت واچ دارای چه ویژگی هایی بوده. ولی می توان متصور بود که سیستم عامل این ساعت، Android Wear بوده است. در حال حاضر شرکت های بزرگی نظیر ال جی، موتورولا و هوآوی مشغول توسعه ساعت های هوشمند اندرویدی هستند که به جز طراحی فیزیکی، نمی توان تمایز دیگری در آنها مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی