ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حساب های کاربری مدیر عامل فیسبوک در سایر شبکه های اجتماعی هک شدند

بیشترین حضور «مارک زاکربرگ» در شبکه های اجتماعی، بی شک متعلق به فیسبوک است اما در هر حال، او در سایر شبکه های اجتماعی هم دارای حساب های کاربریست که البته بسیار کمتر از آنها استفاده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بیشترین حضور «مارک زاکربرگ» در شبکه های اجتماعی، بی شک متعلق به فیسبوک است اما در هر حال، او در سایر شبکه های اجتماعی هم دارای حساب های کاربریست که البته بسیار کمتر از آنها استفاده می کند. اما امروز به زاکربرگ خبر رسیده که بیشتر حساب های کاربری اش در سایر شبکه های اجتماعی هک شده اند.

این طور که «انگجت» خبر می دهد، اکانت های زاکربرگ در اینستاگرام، لینکداین، پینترست و البته توییتر مورد حمله قرار گرفته اند و در برخی موارد، تیم هکر توانسته پیام ها و مطالبی را نیز از سوی او ارسال کند.

mark-zuckerberg-twitter-hack-w800

در حال حاضر یک احتمال این است که زاکربرگ برای تمام این حساب های کاربری، از یک ایمیل استفاده کرده و هکرها با دستیابی به رمز عبور آن ایمیل، موفق شده اند به اکانت های وی در شبکه های اجتماعی دست پیدا کنند.

بیشتر مطالب ارسالی از سوی هکرها در سایر شبکه های اجتماعی زاکربرگ، پاک شده اند و به نظر می رسد که کنترل حساب ها اکنون دوباره در دست اوست.

mark-zuckerberg-pinterest-hack-w800

هک شدن اکانت های زاکربرگ از سوی «OurMine» صورت پذیرفته و احتمال دیگر نیز مرتبط با فاش شدن پسورد اکانت های لینکداین در ماه گذشته است.

مدیر عامل فیسبوک به ندرت از بقیه شبکه های اجتماعی استفاده کرده و در آنها فعالیتی نشان می دهد اما در هر حال گویا این موضوع برای هکرها اهمیت چندانی نداشته و به طور کلی این پیشامد، نشان می دهد که حساب های کاربری قدیمی و بی استفاده افراد مشهور باز هم می توانند مورد حمله قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی