ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه سخت افزار واقعیت افزوده ایسوس به درخواست «یکی از بازیگران بزرگ صنعت» به تعویق افتاد

مدتی است که واقعیت مجازی و افزوده در زمره داغ ترین تکنولوژی ها جای گرفته اند و در حوزه هایی نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی توجهی ویژه به آنها معطوف می شود. با وجود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

مدتی است که واقعیت مجازی و افزوده در زمره داغ ترین تکنولوژی ها جای گرفته اند و در حوزه هایی نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی توجهی ویژه به آنها معطوف می شود.

با وجود این گرایش شدید و حتی تولید محصولاتی سنت شکن از جمله کوله پشتی های قدرتمند گیمینگ با بهره گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی، باز هم هستند نام هایی که هنوز به این حوزه ورود پیدا نکرده اند.

ایسوس یکی از این نام هاست که هنوز هم محصولی در زمینه واقعیت مجازی یا افزوده ارائه نکرده است هرچند که در گذشته اشاره هایی به ورود قریب الوقوع خود به این شاخه داشته. اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت تایوانی در کامپیوتکس (که هفته گذشته برگزار شد) خبرنگاران و عکاسان یک هدست واقعیت مجازی با بند چرمی را درون غرفه این شرکت رویت کرده بودند که البته هیچگونه دمویی هم از آن ارائه نشد. البته در جریان آن رویداد رسانه ای حرف از یک محصول بهره مند از واقعیت افزوده به میان آمد که طبق آخرین خبرها، عرضه اش با تاخیر صورت خواهد گرفت.

جری شن مدیرعامل ایسوس در جریان این کنفرانس مصاحبه ای با سایت Cnet داشت و اعلام نمود که یکی از بازیگران بزرگ این صنعت از آنها خواهش کرده ارائه سخت افزار مبتنی بر واقعیت مجازی خود را به تعویق بیاندازند که البته او به نام خاصی اشاره نکرد.

تا پیش از برگزاری کنفرانس کامپیوتکس تصور می شد که سخت افزار واقعیت افزوده این شرکت در جریان همین رویداد رونمایی شود اما حالا آنطور که مشخص گردیده، تولد این محصول در CES 2017 اتفاق خواهد افتاد.

طبق شایعات این محصول در قالب یک عینک یا هدستی کوچک و جمع و جور عرضه می گردد و به کاربر امکان خواهد داد که مقابل خود را ببیند و همزمان محتوای واقعیت افزوده روی آن به تصویر در خواهد آمد. براساس جدیدترین خبرهای رسیده، سخت افزاری که در کامپیوتکس رویت شده بود قرار است که در CES و در کنار هدست واقعیت افزوده ایسوس به نمایش در آید.

با در نظر داشته اینکه هرگونه جهش ایسوس به حوزه های یاد شده به آینده موکول گردیده، نمی توان با اطمینان در مورد برنامه های این شرکت برای آینده گفت و بهتر است که برای روشن شدن حقیقت اندکی صبور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی