ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات، از تغییر رویکرد بازی های رایانه ای داخلی می گوید

مهندس خسرو سلجوقی، عضو هيئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ايران در ارتباط با تغيير رويكرد بازی های رايانه‌ای در كشور بيان كرده است: «در گذشته تفكری مبنی بر اينكه بازی های رايانه‌ ای متعلق به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

مهندس خسرو سلجوقی، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در ارتباط با تغییر رویکرد بازی های رایانه‌ای در کشور بیان کرده است: «در گذشته تفکری مبنی بر اینکه بازی های رایانه‌ ای متعلق به قشری خاص و محدود به پر کردن اوقات فراغت است وجود داشت که امروز با گسترش این حوزه در جامعه ی جهانی متوجه می شویم این بازی ها نه‌ تنها مربوط به رده ی سنی خاصی نیست، بلکه در زمینه‌ های مختلف از جمله گسترش فرهنگ، بهداشت و آموزش می توان از آن استفاده کرد».

سلجوقی با اشاره به توان چشمگیری که در زمینه ی بازی های رایانه ای در کشور وجود دارد گفته است: «برای تحقق شعار امسال باید از این ظرفیت‌ ها استفاده کرد. لذا در همین زمینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برنامه‌ ریزی های مدونی انجام داده است که از این ظرفیت‌ ها برای تولید بیشتر در این حوزه استفاده شود».

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان کرده است: «یکی از سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برون‌گرایی است، که تمرکز آن بر صادرات محصولات داخلی است. این سیاست بهترین فرصت است تا بتوانیم بازی های رایانه‌ ای که توسط نخبگان داخلی طراحی شده یا می شود را در عرصه‌ های بین‌ المللی معرفی کنیم و در کنار آن نیز به صادرات این بازی ها بپردازیم».

سلجوقی با فرصت خواندن استعداد های داخلی در زمینه ی تولید بازی های رایانه ای ادامه داده است: «تولید بازی های رایانه‌ ای بومی بین‌ المللی علاوه بر حضور در جوامع جهانی، موجب ایجاد اشتغال و رونق بازی های رایانه‌ ای در داخل کشور نیز خواهد شد. ورود به بازار جهانی در عرصه ی بازی های رایانه‌ ای اگر به‌ صورت هوشمندانه اتفاق بیافتد بدون شک می توانیم فرهنگ ایرانی - اسلامی را به کشورهای جهان معرفی کنیم و این خود یک توان مضاعفی در حوزه ی بازی های رایانه‌ ای است».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    خواستم دارک سولز دانلود کنم لینکش رو فیلتر کردن اخه دارک سولز چی داره؟؟

  • Geektus
    Geektus | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    این حرف ها فقط برای محکم کردن جای پای خودشون توی مقام فعلیشون و ... هست وگرنه همه میدونن این حرفها همه کشکه، اگر هم نمیدونن که وای بر ما که چنین افرادی دارن برای صنعتهای مختلف نه فقط بازی تصمیم گیری میکنن :(

  • sam
    sam | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    خفه شید بابا، الان هر سایتی میری تا لینک دانلود ش حذف شده دلیلشم نوشته محتوای مجرمانه ?
    آخه...... بعد این همه عکس و فیلم های مبتذل کی میاد توی بازی دنبال این چیزا بگرده تازه شخصیت هاش واقعی هم نیستن و شبیه کارون می مونن.
    فقط یه بازی کردن توی این مملکت میشد انجام داد که اینم آزمون گرفتن

  • پارسا
    پارسا | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    نیازی به معرفی فرهنگ یا تبلیغ و قضایا نیست. بازی مثل انگری بردز در اقتصاد کشورش نقش مهمی بازی کرد و هیچ معیار فرهنگی یا تبلیغی هم برای کشپرش نداشت. باید دنبال کیفیت بود و هلاقیت

مطالب پیشنهادی