ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه ای از حاصل همکاری مشترک گوگل و لنوو در پروژه تانگو

شرکت گوگل چند سال اخیر را صرف توسعه پروژه تانگو کرده و اکنون با همکاری شرکت لنوو تصمیم دارد در آینده ای نه چندان دور، اولین سخت افزار مجهز به این فناوری را عرضه کند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

شرکت گوگل چند سال اخیر را صرف توسعه پروژه تانگو کرده و اکنون با همکاری شرکت لنوو تصمیم دارد در آینده ای نه چندان دور، اولین سخت افزار مجهز به این فناوری را عرضه کند. باید خاطر نشان کرد که پیش از این، گوگل یک تبلت را به عنوان نمونه اولین یک سخت افزار مجهز به این سیستم آماده کرده بود اما سپس خبر رسید که تلفن های هوشمند هم قرار است به چنین سیستمی مجهز شوند.

امروز «اوان بلس» از طریق توییتر خبر می دهد که اولین موبایل مجهز به تکنولوژی پروژه تانگو، یک فبلت غول پیکر خواهد بود. وی اشاره می کند تلفن هوشمندی که از سوی لنوو ساخته می شود، با نمایشگری ۶.۴ اینچی و رزولوشن QHD همراه خواهد شد. در کنار اندازه و رزولوشن نمایشگر، همچنین نام دستگاه هم ذکر شده و بنا به گفته ی بلس، محصول مورد بحث PHAB2 Pro نام خواهد گرفت.

پیش از این نیز تایید شده بود که این موبایل با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار به شکل عمومی عرضه شده و نیروی مورد نیاز برای پردازش خود را نیز توسط یک چیپست اسنپدراگون به دست خواهد آورد.

گوگل تصمیم دارد پروژه تانگو را به دست عموم کاربران برساند اما در حال حاضر موبایل های در این حد غول پیکر، چیزی نیستند که افراد به آنها علاقه چندانی نشان دهند. حتی نکسوس ۶ که از سوی موتورولا ساخته شد و با نمایشگری ۶ اینچی همراه گشته بود هم بازخورد مناسبی از سوی خریداران دریافت نکرد و بر همین اساس، گوگل به خوبی با عدم استقبال از موبایل های غول پیکر آشناست و در نهایت باید دید حاصل همکاری مشترکش با لنوو در زمینه موبایلی مجهز به پروژه تانگو چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی