ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فصل سوم سری بازی The Walking Dead پاییز امسال عرضه می شود

مدیر روابط عمومی استودیوی Telltale به تازگی اطلاعات جدیدی درباره فصل سوم سری بازی The Walking Dead و بازی دیگر این استودیو که قرار است با محوریت شخصیت بتمن ساخته شود، منتشر کرده است. به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

مدیر روابط عمومی استودیوی Telltale به تازگی اطلاعات جدیدی درباره فصل سوم سری بازی The Walking Dead و بازی دیگر این استودیو که قرار است با محوریت شخصیت بتمن ساخته شود، منتشر کرده است.

به گفته وی، دوست داران سری بازی The Walking Dead می توانند در فصل پاییز امسال، منتظر عرضه فصل سوم آن باشند که ماجراجویی های کلمنتاین، شخصیت اصلی بازی را ادامه خواهد داد. در همین حال، عنوانی که با محوریت شخصیت بتمن توسعه یافته، BATMAN - The Telltale Series نام گرفته و در تابستان پیش روی، اولین اپیزود آن منتشر خواهد شد.

به گفته Telltale، این استودیو در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت و انتظار می رود که بتوانیم برای اولین بار، شاهد بخش هایی از گیم پلی بازی بتمن آنها باشیم. لازم به ذکر است که این عنوان طی کنفرانس سونی در E3 سال گذشته معرفی شد و با گذشت نزدیک به یک سال، کماکان اطلاعات چندانی درباره آن در دست نیست.

آخرین پروژه های Telltale در چند وقت اخیر، فصل اول سری بازی ماینکرفت و نیز اسپین آف The Walking Dead: Michonne بوده که هیچ یک آنطور که باید و شاید، نظر منتقدین و مخاطبان را جلب نکردند. بعد از ناکامی های چند وقت اخیر، باید منتظر ماند و دید که آیا Telltale می تواند با ساخت عنوانی با محوریت بتمن و نیز عرضه فصل سوم The Walking Dead به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    یسسسسسس

مطالب پیشنهادی