ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تنها علاقه دارد تامین نرم افزار خودروهای بدون راننده را بر عهده بگیرد

«پگی جانسون» (Peggy Johnson) یکی از معاونین ارشد مایکروسافت است که در روز گذشته، در کنفرانس «Converge» در هنگ کنگ حضور به هم رساند و در خصوص برنامه های مایکروسافت برای خودروهای هوشمند و مستقل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

«پگی جانسون» (Peggy Johnson) یکی از معاونین ارشد مایکروسافت است که در روز گذشته، در کنفرانس «Converge» در هنگ کنگ حضور به هم رساند و در خصوص برنامه های مایکروسافت برای خودروهای هوشمند و مستقل از راننده گفت.

وی اظهار نمود که شرکت ساکن ردموند به جای ساختن چنین خودروهایی، تصمیم دارد به توسعه نرم افزار برای آنها روی بیاورد: «ما دست به توسعه و ساخت خودروهای بی نیاز از راننده نخواهیم زد و در عوض، تلاش می کنیم تا امر رانندگی خودکار را بهبود دهیم.»

در ماه گذشته، گوگل همکاری اش را با فیات کرایسلر آغاز کرد و به این شرکت اجازه داد تا از تکنولوژی های خودران در مینی ون های خود بهره گیرد. حال به نظر می رسد که مایکروسافت هم تصمیم دارد در مسیری مشابه با همین رویکرد گام بردارد. خانم جانسون در ادامه گفت: «ما به شکل های مختلفی، دست به توانمندسازی همکاران متفاوت خود خواهیم زد و در آینده خواهید دید که این راهکار را در پیش گرفته ایم.»

در ابتدای سال میلادی جاری، شرکت «Harman» خبر داده بود که مایکروسافت آفیس را به خودروهای هوشمند می آورد. جانسون در همین رابطه می گوید:‌ «شما در طول روز، دقایق بسیاری را در خودروی تان نشسته اید. آیا این مکان می تواند جزیی از دفتر شما شود؟ جایی که میز کارتان قرار دارد و در آنجا به رسیدگی به امور مشغول می شوید؟ ما باور داریم که چنین است.»

در سال های اخیر شرکت هایی نظیر BMW، کیا، فورد، نیسان و فیات از ویندوز مایکروسافت در سیستم سرگرمی خودروهای خود با ظاهری متفاوت استفاده کرده اند و باید دید در آینده این همکاری تا کجا پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی