ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات سخت افزاری تازه ای از سرفس پرو ۵ مایکروسافت

مایکروسافت تصمیم دارد در سرفس پرو ۵، از نسل هفتم پردازنده های اینتل موسوم به Kaby Lake استفاده کند و به همین دلیل، شاید به جای ماه جاری، در سپتامبر بتوانیم با این دستگاه و نمونه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

مایکروسافت تصمیم دارد در سرفس پرو ۵، از نسل هفتم پردازنده های اینتل موسوم به Kaby Lake استفاده کند و به همین دلیل، شاید به جای ماه جاری، در سپتامبر بتوانیم با این دستگاه و نمونه های مختلفش رو به رو شویم.

منابع چینی خبر می دهند که این محصول به همراه پردازنده های Kaby Lake عرضه خواهد شد که هم از توان پردازشی بالاتری برخوردار بوده و هم عمر باتری عمر باتری را افزایش می دهند. البته Kaby Lake نیز همانند نسل کنونی به نام اسکای لیک، از معماری ۱۴ نانومتری بهره می برد و تفاوت بسیار زیادی با این نسل نخواهد داشت.

در این میان همچنین گفته می شود که سرفس پرو ۵، به ۱۶ گیگابایت رم مجهز می گردد که این میزان از حافظه رم می تواند قابلیت چند-وظیفه ای تبلت مورد اشاره را تا حد زیادی بالاتر ببرد. البته باید اشاره نمود که گزینه مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی، گران ترین نمونه این محصول خواهد بود و مایکروسافت طبیعتاً نسخه های ارزان تری از آن را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. انتظار می رود که اهالی ردموند، پورت USB-C را نیز به تبلت محبوب خود اضافه کنند.

منابع چینی همچنین خبر می دهند که نسخه استاندارد از سرفس پرو ۵، به نمایشگر 4K مجهز نخواهد بود ولی مایکروسافت به احتمال زیاد چنین نمونه ای توسعه داده و آن را با قیمتی بالاتر به فروش خواهد رساند. گفته می شود که مدل های پایه، از نمایشگر 2K بهره می گیرند. همچنین خبر می رسد که امسال، قیمت سرفس پرو ۵ از ۷۹۹ دلار آغاز گشته و قوی ترین مدل آن، ۱۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی