ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی اس ۷ اکتیو پرده برداشت؛ عرضه صرفاً در آمریکا از طریق AT&T

امروز سامسونگ خبر از حضور گلکسی اس ۷ اکتیو در سبد کالای خود داد، البته نه برای همه کاربران، بلکه صرفاً برای ساکنین ایالات متحده و افرادی که از اپراتور AT&T استفاده می کنند. شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

امروز سامسونگ خبر از حضور گلکسی اس ۷ اکتیو در سبد کالای خود داد، البته نه برای همه کاربران، بلکه صرفاً برای ساکنین ایالات متحده و افرادی که از اپراتور AT&T استفاده می کنند. شرکت کره ای هر سال چند ماه پس از رونمایی از پرچمدار سری S خود، نسخه ای اکتیو از آن را نیز معرفی می کند که دقیقاً از همان مشخصات برخوردار بوده اما بدنه اش به گونه ای مقاوم تر ساخته شده است.

این بار سامسونگ پا را فراتر از استانداردهای مرسوم گذاشته و بیان نموده که صفحه نمایش این تلفن هوشمند، نشکن است، هر چند که در لیست مشخصات آن، می توان گوریلا گلس ۴ را مشاهده کرد.

یکی دیگر از تمایزهای این پرچمدار جان سخت با نسخه معمولی آن، بهره گیری از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری به جای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که می توان آن را در نسخه استاندارد گلکسی اس ۷ یافت. البته این مسئله با افزایش قابل توجه ضخامت گلکسی اس ۷ اکتیو همراه شده اما در هر حال، فردی که به دنبال خرید چنین موبایل جان سختی باشد، ظاهر دستگاه در اولویتش نخواهد بود.

samsung-galaxy-s7-active-35-w800

این اسمارت فون همچنین از استاندارد نظامی MIL STD-810G بهره می برد که حکایت از مقاومت بسیار بالایش در برابر فشار، دمای هوا و همچنین لرزش های سخت فیزیکی دارد.

skip

سایر سخت افزار گلکسی اس ۷ اکتیو نیز با نسخه استاندارد تفاوتی ندارد. برای مثال همچنان می توان نمایشگری ۵.۱ اینچ با رزولوشن QHD را در آن یافت. چیپست مجتمع دستگاه اسنپدراگون ۸۲۰ است در کنار چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از کارت های مایکرو اس دی قابل افزایش خواهد بود.

کلید فیزیکی هوم میزبان سنسور اثر انگشت بوده و همان دوربین های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در دو سوی دستگاه قرار گرفته اند. سامسونگ قیمتی هم اندازه با گلکسی S7 Edge را برای نسخه Active برگزیده است و همانگونه که ذکر شد، صرفاً کاربران آمریکایی اپراتور AT&T می توانند با پرداخت ماهانه ۳۳.۱۳ دلار آن را از اپراتور مذکور خریداری کنند. در ادامه می توانید نگاه نزدیک «مارکوس براونلی» به این تلفن هوشمند را تماشا کرده و بیشتر با آن آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مبین
    مبین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    خوب

  • best-password-managers-compared
    best-password-managers-compared | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    دیجایتوجان تو خودت به همه گیر میدی آنوقت اپلیکیشنت پر از باگه از نداشتن لینک ویدیوها و ثبت نام برای هروقت که میخوای نظر بدی تا باگ زمان نظرات

  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    و باز هم ویدیو وجود ندارد

مطالب پیشنهادی