ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت رسماً از Planner پرده برداشت؛ ابزاری برای همکاری بین اعضای تیم های کوچک

مایکروسافت با اپلیکیشنی به نام «Planner» که امروز آن را معرفی کرد، می خواهد به استارتاپ ها و شرکت های کوچک یاری رساندن تا موفق به همکاری با هم به گونه ای بهتر شوند. این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت با اپلیکیشنی به نام «Planner» که امروز آن را معرفی کرد، می خواهد به استارتاپ ها و شرکت های کوچک یاری رساندن تا موفق به همکاری با هم به گونه ای بهتر شوند. این اپ به عنوان بخشی رایگان از مجموعه نرم افزای آفیس ۳۶۵ عرضه شده و می توان گفت کارکردی مشابه با محصولات خود مایکروسافت نظیر Asana یا Trello دارد.

شرکت مورد بحث باز هم از مفهوم یک صفحه سفید و کارت هایی که به شکل یادداشت می توان به آن اضافه کرد استفاده کرده. افرادی که در حال همکاری در یک پروژه توسط Planner باشند، همچنین می توانند فایل هایی را ضمیمه کنند. از سوی دیگر Planner با OneNote و Outlook نیز هماهنگی دارد.

planner-general-availability-1

مایکروسافت با ارائه Planner بیشتر تلاش دارد اشخاصی که از آفیس استفاده می کنند را ترغیب به بهره گیری از این اپ نیز بکند؛ افرادی که معمولاً علاقه ای ندارند از اپ های اینچنینی که از سوی استارتاپ های کوچک توسعه یافته اند، استفاده کنند.

planner-general-availability-2

در حال حاضر بیشتر شرکت ها و تمام استارتاپ ها برای همکاری آنلاین خود از چنین ابزارهایی استفاده می کنند تا بتوانند به شکل همزمان در یک پرونده تغییراتی انجام دهند. به کلام ساده تر، مایکروسافت حالا با Planner به تیم ها اجازه می دهد تا به شکل نرم افزاری و همزمان با هم برای سازمان دادن برنامه ها تلاش کرده، وظایف را تعیین و تقسیم بندی کنند، به اشتراک فایل ها بپردازند و یا چت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hosein Rastegar
    Hosein Rastegar | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    هر موقع رو لینوکس هم ساپورت کرد و متن باز شد اونم شاید ازش استفاده کردیم

مطالب پیشنهادی