ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مرگ رسمی تاپ گیر؛ واکنش های منفی نسبت به سری جدید این برنامه ادامه دارد

تاپ گیر در زمان تولید توسط تیم قبلی (جرمی کلارکسون و اندی ویتمن) همواره به غیر تخصصی بودن و نمایشی بودن متهم می شد، اما جلب بیش از 300 میلیون نفر بیننده در چهار گوشه ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

تاپ گیر در زمان تولید توسط تیم قبلی (جرمی کلارکسون و اندی ویتمن) همواره به غیر تخصصی بودن و نمایشی بودن متهم می شد، اما جلب بیش از 300 میلیون نفر بیننده در چهار گوشه جهان، نشان داد که جای خالی یک برنامه تلویزیونی سرگرم کننده و غیر تخصصی در میان انبوهی از مجلات تخصصی حوزه خودرو خالی است و چنین نمایشی می تواند سلایق بسیاری را تامین کند.

حالا ولی تیم تولید تاپ گیر به کلی عوض شده است و تیم جدید نیز پس از دو هفته با آمار و ارقام مایوس کننده ای از واکنش تماشاگران روبرو شده که حکایت از عدم رضایت بینندگان از سری جدید دارد.

JEREMY-18

براساس آمار و ارقام شبکه تلویزیونی، آخرین سری فصل گذشته تاپ گیر (با حضور جرمی کلارکسون) توانست آمار 4.7 میلیون بیننده را در زمان پخش اولیه (در شبکه داخلی انگلیس) بدست آورد ولی حالا این ارقام افت کرده است.

ظاهرا اولین قسمت پخش شده از سری جدید کمتر از 3 میلیون بیننده داشته است و قسمت دوم که یکشنبه این هفته بر روی آنتن رفت نیز تنها 2.8 میلیون بیننده را به خود جذب کرده است.

این افت بازدید در حالیست که نقد های فنی کارشناسان به تیم تولید جدید نیز ادامه دارد، چرا که تقلید از سبک طنز سری قبلی به مذاق بینندگان خوش نیامده و از سوی دیگر تغییر برنامه به سمت بررسی تخصصی خودرو نیز طبیعتا فراگیر بودن تاپ گیر می کاهد.

TopGear

در چنین شرایطی تیم تولید جدید باید تلاش کند تا راهی را برای ایجاد سبک و سیاق طنز آمیز اختصاصی خود بیابد که طبیعتا کار ساده ای نیست.

بنابراین بسیاری از کارشناسان از مرگ رسمی تاپ گیری خبر می دهند که در دل بیش از 300 میلیون نفر از مردم جهان جا باز کرده بود، چرا که بعید است تیم جدید توفیقی در احیای محبوبیت سری های قبلی بدست آورد.

حالا باید منتظر ماند و دید که برنامه جدید جرمی کلارکسون و تیمش که قرار است تحت عنوان "گرند تور" توسط آمازون پخش شود، تا چه حد مورد پسند جهانیان واقع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی از بیننده ها هم برای دیدن matt leblanc این برنامه رو میبینن

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    جذابیت برنامه به مجری هاش بود. فکرکنید90 هم دیگه عادل فردوسی پور نباشه ...!! امیدوارم جرمی بتونه یک برنامه خوب بساز. فیلم برداری برنامه جدیدش در. افریقا شروع شده منتظرم سریع تر بیاد

  • amir
    amir | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    تاپ گیر ایرانی=سایت اسب بخار

    • Alireza K
      Alireza K | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

      ایرانیا تو دبی یه برنامه ساختن به اسم گاراژ ۸۸۸ برنامه قشنگی میتونه بشه.از تابستون بصورت DVD تو ایران پخش میشه

مطالب پیشنهادی