ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن درصد؛ مرجع بررسی و ارائه تخفیف برای خرید از فروشگاه های اینترنتی

ما ایرانی ها در خرید عاشق چانه زدن و تخفیف گرفتن هستیم. این عشق و علاقه به تخفیف گاهی آنقدر افراطی می شود که موقع خرید یک وسیله، ممکن است پنجاه فروشگاه را بگردیم تا بتوانیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

ما ایرانی ها در خرید عاشق چانه زدن و تخفیف گرفتن هستیم. این عشق و علاقه به تخفیف گاهی آنقدر افراطی می شود که موقع خرید یک وسیله، ممکن است پنجاه فروشگاه را بگردیم تا بتوانیم آن را با کمترین قیمت و بیشترین تخفیف ممکن به خانه ببریم. این فرهنگ، درست یا غلطش به کنار مسلما به خاطر عدم وجود ثبات قیمت در بازار و زیاده خواهی فروشندگان در کسب سود بوده است.

این موضوع فقط مختص به فروشگاه های فیزیکی نیست. در قیمت های ارائه شده برای کالاهای فروشگاه های آنلاین هم نوسانات زیادی وجود دارد، طوری که ممکن است یک کالا در دو فروشگاه اینترنتی، بدون هیچ دلیل عاقلانه ای ده ها هزار تومان اختلاف قیمت داشته باشد. در چنین اوضاعی خریدار برنده کسی است که بتواند کالا را با کمترین قیمت و بیشترین تخفیف ممکن از این فروشگاه ها تهیه کند.

اگر برای خرید کالا از فروشگاه های اینترنتی همیشه به دنبال پیشنهادهای ویژه و تخفیف های محدود می گردید، اپلیکیشن درصد می تواند انجام این کار را به میزان بسیار زیادی برایتان آسان کند. با نصب این اپ در موبایل می توانید همیشه از تخفیف های ویژه فروشگاه هایی همچون دیجی کالا، بامیلو، نت برگ و ... مطلع بوده و این فرصت های استثنایی برای خرید را از دست ندهید.

Darsad 1

درصد تخفیف فروشگاه های مختلف را بسته به شهر محل زندگی شما ارائه می کند. به عنوان مثال، ممکن است وبسایت نت برگ یک تخفیف 50 درصدی برای تهیه بلیت کنسرتی در شهر شما را ارائه کرده باشد که برای شهرهای دیگر قابل استفاده نیست. با این قابلیت کاربردی می توانید تخفیف های مخصوص به شهرهای مختلف را زیر نظر بگیرید.

در اپلیکیشن درصد برای هر چیزی که فکرش را بکنید احتمال وجود تخفیف هست؛ از موبایل و تبلت و لوازم صوتی تصویری گرفته تا لباس و عطر و بلیت های کنسرت و سینما. این تخفیف ها با میزان شان را می توانید در صفحه خانه اپ ملاحظه کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک چراغ ال ای دی پیدا کنید که تخفیفی 70 درصدی خورده باشد. با اشاره روی آن نه تنها می توانید از قیمت پیش و پس از تخفیف مطلع شوید، بلکه زمان باقی مانده تا اتمام تخفیف را هم مشاهده خواهید کرد.

برای آشنایی بهتر با محصول، پایین همین قسمت توضیحاتی در مورد آن را می خوانید و ضمنا می توانید از نظر کاربران درصد در مورد کالا و تخفیف در نظر گرفته شده برای آن هم مطلع گردید.

Darsad 2

نکته خوب دیگر این که توسعه دهندگان درصد شما را در تصمیم تان برای خرید کالا راهنمایی هم می کنند. پایین صفحه تخفیف هر کالا، قسمتی به نام نتیجه بررسی می بینید. در این قسمت ممکن است تیم درصد نکاتی را در مورد گرفتن تخفیف بیشتر به شما پیشنهاد کند، یا بگوید که با توجه به قیمت محصول در فروشگاه های دیگر، آیا خرید محصول با تخفیف ارائه شده برایتان صرفه دارد یا خیر.

از دیگر امکانات خوب درصد هم می توان به بخش جستجو اشاره کرد تا محصول مورد نظرتان را برای وجود تخفیف برای آن چک کنید. درصد حتی می تواند تخفیف های ویژه را از طریق نوتیفیکشن های آنی هم به اطلاع تان برساند تا هرگز برای بهره مند شدن از آنها غافل نمانید.

اگر به دنبال بهترین تخفیف ها در فروشگاه های اینترنتی هستید، استفاده از درصد می تواند شما را به راحتی به این مقصود برساند. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

درصد

درصد

سازنده: همراه سامانه پردیس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی