ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام اشتراک گذاری عکس و ویدئو را برای کاربران iOS تسهیل کرد

حالا که اعتراضات نسبت به لوگوی جدید و متفاوت اینستاگرام کمتر شده و به نظر می رسد که همگان با آن کنار آمده اند، سازندگان اپلیکیشن این روزها مجددا ارائه آپدیت های کوچک و ایجاد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

حالا که اعتراضات نسبت به لوگوی جدید و متفاوت اینستاگرام کمتر شده و به نظر می رسد که همگان با آن کنار آمده اند، سازندگان اپلیکیشن این روزها مجددا ارائه آپدیت های کوچک و ایجاد تغییرات برای بهبود تجربه کاربری اپ را از سر گرفته اند.

در همین راستا، اینستاگرام امروز قابلیتی به نسخه iOS اپ خود اضافه کرده تا بتوان بدون حتی باز کردن اپلیکیشن در آن به اشتراک گذاری عکس و ویدئو اقدام کرد.

به لطف یک افزونه iOS که اولین بار در سال 2014 در دسترس عموم قرار گرفت، نسخه 8.2 اینستاگرام امکان اشتراک گذاری مستقیم تصاویر از اپلیکیشن بومی Photos اپل و حتی دیگر اپ های شخص ثالث را برای کاربران فراهم می نماید.

در این حالت شما قادر به افزودن کپشن هم هستید، اما برای اعمال فیلتر و کارهای دیگر می بایست حتما اپلیکیشن کامل را باز کنید. با بروزرسانی اینستاگرام iOS به نسخه 8.2، می توانید هنگام تماشای یک عکس در Camera Roll گزینه Share را فشرده و به سمت چپ سوایپ کنید تا به گزینه more برسید. از این قسمت قادر هستید که قابلیت اشتراک گذاری اینستاگرام را فعال نمایید.

این تغییر، تغییر چندان بزرگی نیست اما گذاشتن پست در اینستاگرام را برای صاحبان موبایل های آیفون آسان تر از همیشه می کند. مضاف بر این، مفهوم ارسال پست در این شبکه اجتماعی را با حذف مراحل اعمال فیلتر و ویرایش هم تغییر می دهد تا کاربران بتوانند از این طریق فید فعال تری داشته و بروزرسانی آن را با سرعت بیشتری انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی