ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در نظر دارد مجموعه ای از گجت های کوچک را معرفی نماید

استراتژی بازاریابی سامسونگ مدت هاست که حول یک اصل می چرخد: ارائه «نوآوری بزرگ بعدی». حالا اما این شرکت تلاش دارد تا برای حفظ جایگاه کنونی اش در بازار رو به افول اسمارت فون، اصل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

استراتژی بازاریابی سامسونگ مدت هاست که حول یک اصل می چرخد: ارائه «نوآوری بزرگ بعدی». حالا اما این شرکت تلاش دارد تا برای حفظ جایگاه کنونی اش در بازار رو به افول اسمارت فون، اصل یاد شده را تغییر دهد.

مارک متیو، مدیر ارشد بازاریابی این کمپانی در آمریکای شمالی در همین رابطه اظهار داشته: سامسونگ می خواهد روی مجموعه ای از چیزهای کوچک تمرکز نماید.

به این ترتیب، کمپین بازاریابی تازه این شرکت روی چهار «مجموعه» تاکید خواهد داشت: برو، کشف کن، خلق کن، و حرکت کن. مقوله Go (برو) به دستگاه هایی نظیر Gear S2 و قابلیت هایی چون Samsung Pay اشاره دارد، در حالی که Explore (یا کشف کردن) محصولات تازه ای چون Gear VR و Gear 360 را شامل می شود که با همراهی گلکسی اس 7 کار می کنند.

این غول تکنولوژی کره ای، اخیرا دو کالای جدید را هم به اقلام تولیدی اش اضافه کرده که عبارتند از Gear Fit 2 و Gear Icon X و باید بگوییم که این دو به استراتژی Move یا حرکت آن مربوط می شوند.

متیو در جریان مصاحبه ای که در زمان معرفی Gear Fit 2 انجام داد اظهار نمود:

«مشخص شده که تلفن های همراه در قلب هر اکوسیستمِ متشکل از محصولات و سرویس های دیگر و حتی تجربیاتی قرار دارند که با استفاده از آنها ایجاد می گردند. ما برای نشان دادن تمامیت اکوسیستم خود باید آن را به بخش های کوچک تری که برای کاربران قابل فهم باشند تقسیم می کردیم.»

سامسونگ باید علاوه بر فروش اسمارت فون و تبلت، مشتریانش را به گونه ای تحت تاثیر قرار دهد تا کالاهای تولیدی دیگرش شامل دنبال کننده های سلامت، اسمارت واچ و دوربین 360 درجه را نیز خریداری کنند و از این طریق، فروش خود را تقویت نماید.

این شرکت همچنین محصولات خود را با پیشنهادات قیمتی و همراه با کالاهای دیگر (به صورت باندل) عرضه می کند و در نظر دارد این رویه را تا پایان سال جاری نیز ادامه دهد. هدف اصلی از این استراتژی هم آن است که نشان دهد تلفن های همراه سامسونگ چطور وقتی با محصولات دیگرش جفت می شوند قابلیت هایی فراتر از قبل پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی