ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی یوبیسافت تیزری برای بازی Watch_Dogs 2 منتشر کرد؛ رونمایی کامل به فردا موکول شد [تماشا کنید]

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری نمایشگاه E3 2016 مانده، کمپانی یوبیسافت به تازگی تیزری از بازی Watch_Dogs 2 منتشر نموده و اعلام کرده که برای رونمایی رسمی و کامل از آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

در حالی که کمتر از دو هفته تا برگزاری نمایشگاه E3 2016 مانده، کمپانی یوبیسافت به تازگی تیزری از بازی Watch_Dogs 2 منتشر نموده و اعلام کرده که برای رونمایی رسمی و کامل از آن باید تا فردا صبر کرد. رونمایی کامل از Watch_Dogs 2 قرار است روز آینده (19 خرداد) ساعت 20:30 به وقت ایران به عمل آید.

نسخه دوم Watch_Dogs 2 قرار است دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین باشد هرچند که ظاهرا شخصیت اصلی آن عوض شده و بازی این بار به جای شهر شیکاگو، در شهر سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت. یوبیسافت گفته که Watch_Dogs 2 در تاریخی پیش از مارس 2017 به دست مشتریان خواهد رسید و به نظر می رسد که بازی مورد اشاره قرار است جای خالی Assassin's Creed را در سال جاری میلادی پر کند.

نسخه اول سری بازی Watch_Dogs چندان در جلب توجه منتقدین موفق نبود و بسیاری به مشکلات فنی آن خرده گرفتند اما در هر صورت، ناشر فرانسوی سعی داشت تا میزان علاقه مردم به این IP جدید را بسنجد و به نظر می رسد که از فروش 4 میلیون واحدی در هفته اول و فروش 8 میلیون واحدی آن تا جولای 2014، رضایت کافی داشته باشد.

اگرچه مشخص نیست که یوبیسافت دقیقا چه محتویاتی را در رویداد فردا به نمایش در خواهد آورد اما انتظار می رود که شاهد نمایشی از گیم پلی Watch_Dogs 2 طی کنفرانس این ناشر فرانسوی در نمایشگاه E3 2016 باشیم. تیزر منتشر شده در پایین قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی