ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان فرنچایز Saints Row از بازی جدید خود به نام Agents of Mayhem رونمایی کردند [تماشا کنید]

حدود یک ماه پیش گزارش هایی به دست رسید که نشان می داد Volition، سازنده فرنچایز محبوب Saints Row، ساخت عنوان جدیدی با نام Agents of Mayhem را در دستور کار خود قرار داده است. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

حدود یک ماه پیش گزارش هایی به دست رسید که نشان می داد Volition، سازنده فرنچایز محبوب Saints Row، ساخت عنوان جدیدی با نام Agents of Mayhem را در دستور کار خود قرار داده است. دیروز و با انتشار تریلری از عنوان جدید این استودیو بالاخره شایعات هم رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند و شاهد رونمایی رسمی از Agents of Mayhem بودیم؛ عنوانی که همچنان دنباله ای بر Saints Row به حساب می آید، اما تفاوت هایی با پیشینیان خود دارد.

اولین نکته ای که با دیدن تریلر بازی می توان به آن پی برد، جو کامیک گونه و ترکیبی آن با فرهنگ های مدرن و قدیمی است. به نظر می رسد Volition سعی کرده تا این بار طنز موجود در گیم پلی فرنچایز Saint's Row را به طراحی محیط و شخصیت ها هم تزریق کند. داستان بازی پیرامون Mayhem [مخفف Multinational Agency for Hunting Evil Masterminds -سازمان چند ملیتی شکار شیاطین] و گروه ارسالی آن ها می چرخد.

20160606_AOM_Announce_01-635x349

پس از یک حمله همه جانبه، سازمان L.E.G.I.O.N موفق می شود تا جهان را به تسخیر خود در آورد. در همین راستا، «میهم» تصمیم می گیرد تا گروهی از زبده ترین سربازان خود را به جنگ با این موجودات شیطانی بفرستد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، Agents of Mayhem داستانی کاملا اورجینال داشته و عناصر ابرقهرمانی هم در بخش های گوناگون بازی به چشم می خورد.

Volition برای این که بتواند بلند پروازی های خود را در اثر جدیدش پیاده کند، از موتور بازیسازی جدید برای ساخت این عنوان استفاده کرده است. بنابراین گفته شده که بازیکن می تواند انتظار گرافیکی نسل هشتمی از Agents of Mayhem را داشته باشد. چون بازی یک اکشن سوم شخص جهان باز [Open World] هست، جزییات بیشتر محیط می تواند تاثیر مثبتی روی تجربه بازیکن بگذارد.

20160606_AOM_Announce_04-635x359

در بازی می توانید کنترل گروهی سه نفره از ماهر ترین سربازان جهان را داشته باشید. خوشبختانه دوازده شخصیت در این عنوان حضور دارند و بازیکن می تواند بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخب کند؛ کاراکترهایی که طبیعتا تفاوت هایی هم با یکدیگر دارند. نکته جالب اینجاست که هنگام مبارزه قابلیت تعویض شخصیت خود را هم خواهید داشت.

همچنین تایید شده Agents of Mayhem تنها از بخش تک نفره پشتیبانی کرده و خبری از بخش چند نفره نیست. هنوز اطلاعات زیادی از بازی به دست نرسیده و پیش بینی می شود تا چند روز آینده شاهد اخبار بیشتری از پروژه جدید Volition باشیم. این عنوان سال 2017 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی انتشار می باید. می توانید تریلر بازی را در پایان مطلب مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی