ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آی بی اِم قراردادی 300 میلیون دلاری را در حوزه IT با خطوط هوایی امارات امضا کرده

امروز IBM اعلام کرد که با عقد قراردادی به ارزش 300 میلیون دلار، توافقی ده ساله را برای ارائه خدمات حوزه فناوری با خطوط هوایی امارات به امضا رسانده است. براساس این توافق، این شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

امروز IBM اعلام کرد که با عقد قراردادی به ارزش 300 میلیون دلار، توافقی ده ساله را برای ارائه خدمات حوزه فناوری با خطوط هوایی امارات به امضا رسانده است.

براساس این توافق، این شرکت سرویس های خود در زمینه فناوری اطلاعات را در اختیار کشور یاد شده قرار می دهد و امکانی را برای خطوط هوایی آن فراهم می آورد تا بهره وری سیستم های پشتیبانی از مشتریان و کارکردهای آنها را بهبود بدهد.

توافق به عمل آمده میان دو طرف، کمک رسانی در زمینه رمزگذاری داده های ایرلاین امارات به صورت تقریبا آنی و همچنین سیستم هایی را شامل خواهد شد که امکان برقراری موثر ارتباط میان اجزای نرم افزاری مختلف را فراهم خواهند کرد.

در اکتبر سال 2015 میلادی، IBM قرارداد دیگری را با خطوط هوایی اتحاد متعلق به ابوظبی امضا کرد که به موجب آن مجموعه ای از سرویس ها و زیرساخت های IT را در اختیار آن قرار می دهد.

گفتنی است، امارات که چهارمین ناوگان مسافربری بزرگ دنیا را در اختیار دارد در سال مالی منتهی به 31 مارس سودی برابر با 1.93 میلیارد دلار را گزارش داد که رشدی 56 درصدی را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل نشان می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی