ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن برای دنبال کردن رقابت های داغ و هیجان انگیز یورو 2016

چند ساعت بیشتر به افتتاحیه رقابت های فوتبال یورو 2016 باقی نمانده و عاشقان فوتبال، هم اکنون در تب و تاب این مسابقات جذاب و نفسگیر به سر می برند. سوت آغاز بازی افتتاحیه با رقابت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

چند ساعت بیشتر به افتتاحیه رقابت های فوتبال یورو 2016 باقی نمانده و عاشقان فوتبال، هم اکنون در تب و تاب این مسابقات جذاب و نفسگیر به سر می برند. سوت آغاز بازی افتتاحیه با رقابت فرانسه (میزبان مسابقات) و رومانی، جمعه همین هفته رأس ساعت 23:30 به وقت ایران دمیده می شود و 24 تیم قدرتمند اروپایی برای بالا بردن جام قهرمانی مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حالا که بحث فوتبال دوباره گل انداخته و کل کل های هواداران تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بالا گرفته، یوفا به عنوان برگزارکننده مسابقات و توسعه دهندگان شخص ثالث با اپلیکیشن هایی ویژه به استقبال این رویداد ورزشی هیجان انگیز رفته اند تا با استفاده از آنها بتوانید علاوه بر تلویزیون، از ریزترین جزئیات مسابقات در موبایل و تبلت هایتان هم باخبر شوید.

در ادامه پنج اپلیکیشن را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با آنها تجربه لذت بخش تری از تماشای مسابقات داغ یورو 2016 داشته باشید.

UEFA Euro 2016

UEFA-Euro-2016

اپلیکیشن رسمی یوفا برای مسابقات یورو 2016، جامع ترین بانک اطلاعاتی برای طرفداران فوتبال است تا در آن از آخرین خبرها، آمار و ارقام بازی ها، ترکیب تیم ها، جداول رده بندی و اخبار اختصاصی تیم ها و بازیکن های مهم در این رقابت های اروپایی با خبر شوند.

بعد از دانلود و نصب اپ، از شما خواسته می شود که تیم محبوب تان در رقابت ها را برگزینید. با این کار یک تب ویژه برایتان ایجاد می شود تا از طریق آن بتوانید هر اطلاعاتی که مربوط به تیم شماست را در یک صفحه به طور شسته و رفته ببینید.

اپلیکیشن یورو 2016 به غیر از این اطلاعات، وقتی که بازی تیم شما در حال برگزاریست ویدئو و صداهای مربوط به بازی و جزئیات دقیق از آمار و ارقام مسابقه را هم در اختیار شما می گذارد. بخش تهیه بلیت مسابقات هم یکی از مهم ترین دلایلی است که طرفداران فوتبال را به سمت استفاده از این اپلیکیشن می کشاند.

UEFA EURO 2016 Official App

UEFA EURO 2016 Official App

سازنده: UEFA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 55.2 / 9.2 مگابایت زبان:

UEFA Euro 2016 Fan Guide

UEFA-Euro-2016-Fan-Guide

اگر آنقدر خوش شانس هستید که می توانید بازی های تیم محبوبتان را در ورزشگاه و از نزدیک تماشا کنید، حتما برای اقامت در فرانسه و بدست آوردن اطلاعات در مورد مکان های برگزاری مسابقات به یک راهنما احتیاج دارید.

اپ رسمی یوفا برای راهنمایی طرفداران می تواند بهترین راهنمای شما در طول اقامت تان محسوب گردد. با این اپلیکیشن می توانید با فرانسه بیشتر آشنا شوید، از گزینه های موجود برای جابجایی میان شهرهای مختلف آگاه شده و ببینید که از کدام نقاط می توان بلیت تهیه کرد.

البته این اپلیکیشن برای افرادی که شانس حضور در فرانسه را ندارند هم می تواند کاربرد داشته باشد. در آن می توانید اطلاعات بسیار جالب و حیرت آوری در مورد شهرهای محل برگزاری مسابقات و تاریخچه استادیوم ها هم بخوانید.

UEFA EURO 2016 FAN Guide

UEFA EURO 2016 FAN Guide

سازنده: UEFA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107 / 92 مگابایت زبان:

LiveScore EURO 2016

LiveScore Euro 2016 One

موقع برگزاری مسابقات، شرایط همیشه طوری نیست که بتوانیم جلوی تلویزیون باشیم. اگر هنگام یک رقابت داغ و جانانه به تلویزیون دسترسی نداشتید، با اپلیکیشن LiveScore غمی نخواهید داشت.

نسخه ویژه یورو 2016 اپلیکیشن فقط به اینترنت احتیاج دارد تا بتواند شما را به طور لحظه به لحظه در جریان اتفاقات مسابقه قرار دهد. اگر گلی که رد و بدل شود، بازیکنی اخراج شده یا کارت بگیرد، LiveScore آن را در گزارش های متنی زنده خود به اطلاع تان می رساند.

نمایش آمار و ارقام مربوط به بازی و رایگان بودن هم از دیگر دلایلی هستند که می توانید به اپلیکیشن LiveScore مراجعه کنید.

LiveScore Euro 2016

LiveScore Euro 2016

سازنده: .LiveScore Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 12.4 / 7.8 مگابایت زبان:

OneFootball

OneFootball 1

OneFootball هم مثل LiveScore، یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که می توانید با آن گزارشات زنده متنی در مورد مسابقات یورو 2016 را دنبال کنید. سازندگان اپلیکیشن به مناسبت آغاز رقابت های یورو 2016، امکانات ویژه ای برای پوشش اخبار این رویداد در تایملاین اپ در نظر گرفته اند.

گزارش متنی بازی ها، اطلاع از اخبار دنیای فوتبال و حواشی خارج از زمین (نقل و انتقالات، شایعات و آنالیز مسابقات)، دنبال کردن تیم مورد علاقه و مشاهده کانال های ویدئویی و اخبار داخلی آنها از جمله امکانات وان فوتبال به حساب می آیند.

ضمنا مشاهده ترکیب دو تیم پیش از بازی، زمان برگزاری مسابقات، جداول رده بندی  و آمار دقیق مسابقات هم از امکاناتی است که با دانلود وان فوتبال از آنها بهره مند می شوید. اپلیکیشن همچنین برای هر رویداد مهم در بازی (گل، خطا، پنالتی،‌ اخراج) می تواند به شما یک نوتیفیکیشن آنی هم ارسال کند.

Onefootball

Onefootball

سازنده: Onefootball GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 60.9 / 26.5 / 6 مگابایت زبان:

SofaScore

SofaScore 1

SofaScore را هم باید یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای آگاهی از رویدادهای زنده مسابقات فوتبال بدانیم. با پشتیبانی از اپل واچ و پوشیدنی های اندرویدی و حضور در سه پلتفرم مهم موبایل، SofaScore یکی از بهترین تجربه های دنبال کردن مسابقات فوتبال را در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات SofaScore با OneFootball برابر می کند، اما نمایش زمان مسابقات به وقت محلی هر کشور و دنبال کردن اتفاقات 14 رشته ورزشی دیگر به غیر از فوتبال امکاناتی هستند که آن را به اپلیکیشنی منحصر به فرد برای ورزش دوستان تبدیل کرده اند.

SofaScore را می توانید به رایگان در iOS، اندروید و ویندوزفون تجربه کنید.

SofaScore

SofaScore

سازنده: SofaScore قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 34.8 / 16.3 / 7.1 مگابایت زبان:

به غیر از اپلیکیشن های این فهرست، چه موارد دیگری را برای دنبال کردن مسابقات فوتبال پیشنهاد می کنید؟ حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    نرم افزار fotmob pro برنامه ی بسیار جامع و کاملی از فوتبال در تمام نقاط جهان داره که معرفی اونم میتونه تجربه ی متفاوتی رو به دوست داران فوتبال ارایه کنه

  • قاسم :-)
    قاسم :-) | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    FotMob

مطالب پیشنهادی