ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک مشغول آزمایش پست هایی است که فقط در فید اخبار به نمایش در می آیند

مخفی کردن پست های فیسبوک از تایم لاین پس از ارسال، قابلیت چندان جدیدی نیست. اما کمپانی یادشده در حال حاضر مشغول آزمایش راهی است تا کاربران بتوانند پست ها را مستقیما به فید اخبار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

مخفی کردن پست های فیسبوک از تایم لاین پس از ارسال، قابلیت چندان جدیدی نیست. اما کمپانی یادشده در حال حاضر مشغول آزمایش راهی است تا کاربران بتوانند پست ها را مستقیما به فید اخبار فرستاده تا از نمایش آنها در تایم لاین جلوگیری به عمل آید.

در این صورت دیگر نیازی نیست که پس از ارسال پست، گزینه Hide from timeline را برای مخفی سازی آن از صفحه شخصی تان بفشارید، بلکه این کار را پیش از ارسال پست انجام خواهید داد.

به گزارش CNET در صورت استفاده از این قابلیت، پست های ارسالی در فید اخبار برای دیگران به نمایش در آمده و ضمنا شامل نتایج جستجو در جستجوگر داخلی فیسبوک هم می شوند. مضاف بر این آنها را در صفحه Your Posts هم می توانید مشاهده کنید.

قابلیت مورد بحث مدتی است که در اختیار تعداد محدودی از کاربران برای آزمایش قرار گرفته، و فیسبوک نیز هنوز در مورد ارائه عمومی آن صحبتی به میان نیاورده است. وبسایت انگجت با پیگیری این موضوع از طرف فیسبوک، چنین پاسخی را از سمت آنها دریافت کرده است:

«تایم لاین در حساب کاربری شما جای خوبی است تا بتوانید تاریخچه پست های فیسبوکی تان را مشاهده کنید. ما گزارشاتی دریافت کردیم که گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید پستی را از طریق فید اخبار با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید، در حالی که تمایلی به نمایش آن در تایم لاین خود نداشته باشید.»

در ادامه می خوانیم: «قابلیت مخفی سازی پست ها از تایم لاین همچنان به کارش ادامه می دهد، اما امروز ما قابلیتی را آزمایش می کنیم که با آن می توان محل ارسال پست را راحت تر از همیشه کنترل کرد و به کاربران گزینه ای داده ایم تا بتوانند پست ها را فقط روی فید اخبار (و نه تایم لاین) منتشر نمایند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی