ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و ارائه طرح جدیدی برای فروش اقساطی محصولات خانواده سرفس

مایکروسافت در سکوت خبری طرح جدیدی برای مشتریان سازمانی خود معرفی کرده که به آنها اجازه می دهد همواره جدیدترین سخت افزارهای سری سرفس را در اختیار داشته باشند. با پرداخت مبلغی به شکل ماهانه، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت در سکوت خبری طرح جدیدی برای مشتریان سازمانی خود معرفی کرده که به آنها اجازه می دهد همواره جدیدترین سخت افزارهای سری سرفس را در اختیار داشته باشند. با پرداخت مبلغی به شکل ماهانه، کاربران سازمانی می توانند به آخرین ابزارهای سرفس، وسایل جانبی، پشتیبانی فنی و آموزش در همین رابطه دست پیدا کنند.

شرکت ها در حال حاضر می توانند به این طرح وارد شده و از ابزارهای کنونی خانواده سرفس موسوم به سرفس بوک، سرفس پرو ۴ و سرفس ۳ بهره گیرند. این در حالیست که پس از معرفی مدل جدیدتر، کاربر می تواند آن را دریافت نماید.

سال گذشته و همزمان با معرفی آیفون 6s، اپل خبر از آغاز طرح مشابهی برای کاربران ساکن ایالات متحده داد و حالا مایکروسافت هم تصمیم گرفته تا از این ایده بهره گرفته و سرفس های خود را به این صورت در اختیار کاربران تجاری قرار دهد.

البته باید خاطر نشان کرد که هزینه ماهانه می تواند با توجه به نوع دستگاه یا مدت پرداخت متغیر باشد. در حال حاضر ارزان ترین طرح، متعلق به سرفس پرو ۳ است که کاربر باید برای دریافت آن ۳۳ دلار به شکل ماهانه و برای ۳۰ ماه پرداخت نماید. گران ترین طرح هم مربوط به سرفس بوک با درایو یک ترابایتی، رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده i7 اینتل و پردازشگر گرافیکی دوگانه است که ماهانه ۲۲۱ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

همین نسخه از سرفس بوک در حالت عادی ۳۴۴۸ دلار قیمت دارد در حالی که پس از اتمام اقساط، کاربر ۳۹۷۸ دلار پرداخت می کند. همانگونه که ذکر شد سرفس های مایکروسافت حالا از این طریق در اختیار شرکت ها هستند و اشخاص حقیقی به این صورت قادر به خریداری محصولات مذکور نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی