ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا دوربین تلفن هوشمند موتو Z دارای 10X زوم اپتیکال خواهد بود؟

طبق زمانبندی از پیش تعیین شده فردا راس ساعت ۱۳:۰۰ به وقت تهران قرار است که کنفرانس «لنوو تِک وُرد» برگزار شود و انتظار می رود در جریان این کنفرانس برند چینی لنوو از محصولات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

طبق زمانبندی از پیش تعیین شده فردا راس ساعت ۱۳:۰۰ به وقت تهران قرار است که کنفرانس «لنوو تِک وُرد» برگزار شود و انتظار می رود در جریان این کنفرانس برند چینی لنوو از محصولات و تولیدات جدیدش از جمله نسل تازه ی تلفن های هوشمند موتو پرده بردارد. ضمناً شنیده ها حکایت از آن دارند که رونمایی از محصولات مرتبط به واقعیت مجازی و افزوده و اسمارت فونی برخواسته از پروژه ی تانگو نیز در دستور کار کنفرانس یاد شده قرار گرفته.

با این تفاسیر و در حالیکه که اکثر افراد بی صبرانه منتظر برگزاری رویداد مورد بحث هستند، بازهم گمانه زنی های تازه ای از سرزمین اژدهای سرخ به گوش می رسد. ساعاتی پیش لنوو روی اشتراک خود در شبکه ی اجتماعی Weibo پوستر جدیدی را منتشر ساخته که دوباره به شایعات دامن زده است؛ تیزری که احتمالاً به یکی از قابلیت های منحصر به فرد موتو Z اشاره دارد.

ناگفته نماند که برخی منابع در رابطه با این پوستر اظهار داشته اند که شاید در آن به شکل غیر محسوس به ویژگی های دوربین اصلی محصول و توانایی هایش در زمینه زوم اپتیکال پرداخته شده است و البته تعدادی دیگر از رسانه ها نیز به نقل از منابع خود آورده اند که احتمالاً پرچمدار بعدی موتورولا به کاربران امکان ۱۰X بزرگنمایی اپتیکال را خواهد داد و در تیزر هم همین بحث مطرح شده.

می بایست یادآور شویم که در تصاویر و رندرهایی که از موتو Z به بیرون درز یافته در بخش پشتی دستگاه دوربینی بزرگ و البته برجسته به چشم می خورد که به یقین کارایی متفاوت نسبت به سایر موبایل های موجود در بازار را عرضه خوهد نمود.

البته اگر قدری واقع گرایانه به موضوع بنگریم به یاد خواهیم آورد که فعلاً ذن فون ایسوس با 3X زوم اپتیکال در مبحث بزرگنمایی به این شیوه پیشتاز است و 10X قدری دور از باور به نظر می رسد، هر چند بعید نیست موتورولا کوشش کرده باشد چنین ویژگی را به کمک یکی از ابزارهای جانبی که آنها را MotoMods نامیده به اسمارت فون پرچمدار آتی اش بیافزاید.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید چینی ها فردا به خبری که در بالا از آن سخن گفتیم جامه ی واقعیت خواهند پوشاند یا خیر؟

Moto-Z-camera-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی