ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه طرح های تشویقی از سوی ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان

اپراتور دوم تلفن همراه کشورمان با طرح های تشویقی جدید خود به استقبال ماه مبارک رمضان رفته است. طرح های تشویقی جدید ایرانسل در وهله ی اول به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اپراتور دوم تلفن همراه کشورمان با طرح های تشویقی جدید خود به استقبال ماه مبارک رمضان رفته است. طرح های تشویقی جدید ایرانسل در وهله ی اول به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول مختص کسانی است که تصمیم دارند به جمع مشترکین این اپراتور تلفن همراه اضافه شوند و دسته ی دیگر مختص مشتریان فعلی دائمی و اعتباری ایرانسل است.

طرح های تشویقی ایرانسل برای کسانی که می خواهند به جمع مشتریان آن بپیوندند از این قرار اند:

آنلاین ایرانسلی شوید، هدیه بگیرید

در فاصله ی ۱۸ خرداد تا ۱۸ تیر ۱۳۹۵ با خرید سیم کارت اعتباری یا دائمی ایرانسل از طریق وب سایتsim.irancell.ir از ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه ی ایرانسلی رایگان، ۱۰۰۰ پیامک ایرانسلی رایگان و ۱۰۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان بهره مند شوید. برای استفاده از این طرح کافی است سیم کارت خود را در بازه ی زمانی یاد شده خریداری و فعال نمایید. گفتنی است این بسته ی هدیه ۷ روز اعتبار دارد.

بسته تخفیفی فوق العاده برای ایرانسلی های جدید

اگر در طول ماه مبارک رمضان به خانواده ی ایرانسل بپیوندید و سیم‌ کارت اعتباری یا دائمی خود را فعال کنید، می توانید با شماره گیری #4*1*4444* یک بسته شامل ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه ی ایرانسلی، ۱۰۰۰ پیامک ایرانسلی و ۱۰۰۰ مگابایت اینترنت همراه را با تخفیف ویژه به قیمت ۵ هزار تومان خریداری نمایید. برای استفاده از این طرح کافی است سیم کارت خود را در بازه ی زمانی ۱۸ خرداد تا ۱۸ تیر خریداری و فعال نمایید. این بسته ی هدیه نیز ۷ روز اعتبار دارد.

بسته ی اینترنت، هدیه ی هر بار شارژ

تا یک ماه پس از فعال‌ سازی سیم‌کارت اعتباری، هر زمان که مجموع شارژ مجدد شما به ۵ هزار تومان برسد، از ۱ گیگابایت اینترنت همراه هدیه بهره مند می شوید. اعتبار بسته ی اینترنت هدیه ۳ روز بوده و تنها در بازه ی زمانی ۲ بامداد تا ۸ صبح قابل استفاده است. این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و خط به خط نمی شود. بسته ی اینترنت هدیه تا سقف ۴ گیگابایت در هر بار شارژ قابل ارائه خواهد بود. توجه داشته باشید که این طرح مختص مشترکان جدید اعتباری ایرانسل است.

سیم کارت هدیه

پس از فعال‌ سازی سیم کارت اعتباری یا دائمی جدید خود، یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ ارسال کنید و در صورت تأیید کد پستی ارسال شده، پیامک دیگری به ۲۱۱۵ بفرستید. به این ترتیب سیم کارت هدیه بدون هزینه برای شما ارسال می شود. دو طرح «بسته ی تخفیفی فوق العاده» و «بسته ی اینترنت هدیه» به سیم کارت هدیه ی شما هم تعلق می گیرند.

ایرانسلی شوید، خودرو ببرید

اگر تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۵ ایرانسلی شوید، با فعال سازی سیم کارت جدید خود، در قرعه کشی یک دستگاه خودروی Tiggo 5 شرکت داده خواهید شد.

اما برویم سراغ طرح های تشویقی ایرانسل برای مشترکان خود. طرح های تشویقی اپراتور دوم برای ایرانسلی ها از این قرار اند:

دقایق مهمانی

مشترکین اعتباری ایرانسل در طول این جشنواره می توانند با شماره گیری کد #5*4444* از خط اعتباری خود یک شماره ی ایرانسلی را انتخاب کنید تا پس از هر دقیقه مکالمه با آن شماره، دقیقه ی بعدی را مهمان ایرانسل باشید. به این ترتیب، مثلاً اگر تماس شما ۴ دقیقه به طول انجامد، دقایق ۲ و ۴ رایگان خواهند بود و شما تنها هزینه ی دقایق اول و سوم را پرداخت می‌ کنید. فعال‌ سازی این طرح رایگان است.

سفیر ایرانسل شوید، هدیه بگیرید

با پیامک نمودن شماره ی دوستان و آشنایان خود به شماره ی ۳۱۱۹ می‌توانید آنها را دعوت کنید به شبکه ی ایرانسل بپیوندند. اگر از طریق ثبت‌ نام آنلاین در sim.irancell.ir مشترک ایرانسل شوند، شما از ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار یک روزه بهره‌ مند خواهید شد. همچنین در صورت ورود به اپلیکیشن «ایرانسل‌ من» و دعوت از یک شماره ی ایرانسلی دیگر برای پیوستن به آن، به هر دوی شما ۲۵ مگابایت اینترنت همراه یک روزه تعلق خواهد گرفت. ضروری است فردی که قرار است به شبکه ی ایرانسل بپیوندد، در زمان ثبت‌ نام برای دریافت سیم‌ کارت ایرانسل، شماره ی تلفن همراه پیشین خود را به عنوان شماره ی تماس وارد نماید.

تا ۹۹ درصد تخفیف در جزیره ی هوشمند ایرانسل

مشترکان ایرانسل در جشنواره ی رمضان اپراتور دوم می توانند در تماس های ایرانسلی خود تا ۹۹ درصد تخفیف بگیرند. کافی است با شماره گیری #1*135* از خط اعتباری یا دائمی خود، عضو این جزیره شوید.

صبح به خیر

در این طرح ایرانسلی، همه ی مشترکان اعتباری و دائمی می‌ توانند هر روز در فاصله ی ۶ تا ۸ صبح یک پیامک رایگان ایرانسلی برای عزیزان خود بفرستند. برای استفاده از این طرح باید اولین پیامک خود در آن روز را فرستاده باشید؛ بدین ترتیب، در هر روز اگر دومین پیامک شما در ساعات مذکور ارسال شود، هزینه‌ای نخواهد داشت.

جوایز رمضانی پیام پیشواز

مشترکان ایرانسل می توانند با فعال‌ سازی سرویس پیام پیشواز و تبریک ماه مبارک رمضان به مخاطبان خود در قرعه کشی جوایز ویژه ی این ماه مبارک شرکت کنند. برای فعال‌ سازی پیام پیشواز کافی است ۱ را از خط اعتباری یا دائمی خود به ۸۵۸۵ بفرستید. سپس برای شرکت در قرعه‌کشی کافی است عبارت B110 را به ۸۵۸۵ ارسال نمایید. جوایز این قرعه کشی عبارت اند از: ۱۰۰ کارت شارژ ۲ هزار تومانی در هر روز، ۴ کارت هدیه ی ۱۰۰ هزار تومانی در هر هفته، یک گوشی هوشمند هوآوی P8.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Sina_Berenji
    Sina_Berenji | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    خدا وکیلی گدا گشنه تر از این ایرانسل نداریم :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی