ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری منتسب به موبایل پروژه تانگو گوگل با همکاری لنوو

لنوو تصمیم دارد فردا از موبایلی مجهز به تکنولوژی توسعه یافته از سوی گوگل موسوم به پروژه تانگو پرده بردارد. در نمایشگاه CES امسال شرکت لنوو از همکاری اش با گوگل در خصوص توسعه دادن سخت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

لنوو تصمیم دارد فردا از موبایلی مجهز به تکنولوژی توسعه یافته از سوی گوگل موسوم به پروژه تانگو پرده بردارد. در نمایشگاه CES امسال شرکت لنوو از همکاری اش با گوگل در خصوص توسعه دادن سخت افزار مرتبط با این پروژه خبر داده بود اما حالا به نظر می رسد که تنها یک روز تا عملی شدن ایده ای که سال هاست گوگل صرف تحقیق و توسعه در خصوص آن کرده، باقی مانده است.

روز دوشنبه همین هفته، خبر دادیم که نام این موبایل که البته در دسته بندی فبلت ها جای می گیرد، «PHAB 2 Pro» بوده و از نمایشگری ۶.۴ اینچی در آن استفاده شده است.

حال یک روز پیش از معرفی رسمی همین موبایل، تصاویر منتسب به آن در فضای مجازی دست به دست شده اند که البته نمی توان کاملاً به صحت آنها اطمینان داشت.

lenovo-project-tango-2-w800

این طور که به نظر می رسد، در پشت دستگاه سه سنسور دوربین به کار گرفته شده که دو عدد از آنها، در یک ماژول یکپارچه قرار گرفته اند. سنسور سوم کمی پایین تر بوده و احتمالاً دوربین اصلی موبایل به شمار می رود. پس از سه سنسور دوربین، یک حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته شده است. البته باید به یاد داشت که این یک موبایل ۶.۴ اینچی است و به همین دلیل، جای قرار گیری سنسور اثر انگشت چندان هم بد به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی