ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ب ام و رسما به جنگ تبلیغاتی خودروهای خودران پیوست؛ هدف گذاری جدید برای سری i

حدود دوسال است که آینده صنعت خودرو با فراگیر شدن اتومبیل های بدون راننده ترسیم شده و شاهد اخبار زیادی درمورد خودروهای خودران و هوشمند هستیم. این نوع ماشین ها حال به نقل محافل خودرویی تبدیل شده اند. این اخبار ...

حمید رضا زنگنه
نوشته شده توسط حمید رضا زنگنه | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

حدود دوسال است که آینده صنعت خودرو با فراگیر شدن اتومبیل های بدون راننده ترسیم شده و شاهد اخبار زیادی درمورد خودروهای خودران و هوشمند هستیم.

این نوع ماشین ها حال به نقل محافل خودرویی تبدیل شده اند. این اخبار نه فقط مختص خودرو دوستان، بلکه مورد توجه افراد علاقمند به تکنولوژی نیز قرار می گیرد.

اخباری نظیر آزمایشات چینی ها برای تولید انبوه اتومبیل های خودران یا علاقه هندی برای دستیابی به این بازار، می تواند نشان از توجه تمام فعالان صنعت مربوطه به این پدیده جدید باشد.

حال نوبت بی ام و است که برای خودروهای خودران خود برندی اختصاصی در نظر بگیرد که نشان اهمیت این موضوع برای این کمپانی بزرگ آلمانی است.

bmw-i3-fluid-black

چندی پیش یکی از اعضای هیئت مدیره بی ام و اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد برند i را که تا به حال برای خودروهای الکتریکی استفاده می کرد، از این پس برای خودروهای خودران و هوشمند بکار ببرد.

xxl_bmw-i8-futuristic-970-80

او در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد که برای دستیابی هر چه سریع تر به خودروهای خودران این کمپانی این تصمیم را گرفته و قصد دارد تکنولوژی هایی نظیر کروز کنترل اتوماتیک، ترمز اضطراری و سیستم تشخیص خط کشی های مسیر را گسترش دهد تا بتوان روند پیشرفت اتومبیل های بی نیاز از راننده را سرعت ببخشند.

0106_FL-bmw-remote-valet-parking-assistant_2000x1125-1152x648

با وجود علاقه ای که چینی ها به این نوع خودروها دارند، می توان بازار خوبی را در این کشور مهیا کرد.

با توجه به آمار فروش بالای خودروهای الکتریکی در سرزمین یاد شده، می توان نتیجه گرفت که مردم این کشور علاقه زیادی به استقبال از تکنولوژی های به روز دارند. البته دلیل این امر ممکن است به علاقه چینی ها به پیشرفته نشان دادن خود نیز بازگردد.

BMW-unveils-first-vehicles-from-BMW-i

حال باید منتظر باشیم تا ببینیم سرنوشت این گونه خودروها که لذت رانندگی را فدای آسایش راننده ها کرده اند چه می شود.

کدام کمپانی می تواند اولین خط تولید انبوه خودروهای خودران را تاسیس کند و آیا این تکنولوژی که مورد توجه شرکت های غیر مرتبط با صنعت خودروسازی قرار گرفته می تواند حوادث رانندگی را کاهش دهد؟

bmwshowshand

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی