ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای توسعه دهندگان حاضر در WWDC یک مهمانی مفصل ترتیب داده است

مایکروسافت امروز خبر جالبی منتشر کرد و اعلام نمود که تصمیم دارد پس از اتمام روز اول از رویداد WWDC اپل، در عصر روز دوشنبه، یک «میهمانی پس از مراسم» ترتیب داده و توسعه دهندگانی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت امروز خبر جالبی منتشر کرد و اعلام نمود که تصمیم دارد پس از اتمام روز اول از رویداد WWDC اپل، در عصر روز دوشنبه، یک «میهمانی پس از مراسم» ترتیب داده و توسعه دهندگانی که به رویداد اپل رفته اند را دعوت کند تا در میهمانی اش حضور به هم رسانند.

محل برگزاری WWDC طبق معمول چند سال اخیر، در تالار کنفرانس «بیل گراهام» در شهر سان فرانسیسکو است و مایکروسافت هم تصمیم دارد عصر همان روز اول، تنها با فاصله یک خیابان، میهمانی خود را در مقر اصلی توییتر برگزار کند.

Screen Shot 1395-03-19 at 9.12.00-w800

هدف مایکروسافت صرفاً دست انداختن اپل نیست؛ ردموندی ها از این کار اهداف دیگری را هم دنبال کرده و تصمیم دارند جدا از پذیرایی مفصل و رایگان از توسعه دهندگان، آنها را با سیاست های کاری خود نیز آشنا کنند.

در این میان گفته می شود که مایکروسافت حتی هدایایی هم در نظر گرفته که آنها را به قید قرعه به شرکت کنندگان خواهد داد و در بین جوایز می توان کنسول اکس باکس وان و همچنین اپل واچ را یافت. مایکروسافت به شکل عمومی همه توسعه دهندگان مقیم سان فرانسیسکو را دعوت کرده است، حتی افرادی که WWDC حضور به هم نمی رسانند. صرفاً کافیست افراد در وب سایتی که برای این کار تدارک دیده شده، ثبت نام کنند.

Screen Shot 1395-03-19 at 9.11.42-w800

در این بین، «میهمانی پس از مراسم» صرفاً صرف غذا و نوشیدنی و اهدای جوایز نخواهد بود. مایکروسافت تصمیم دارد جلسه ای برای توسعه دهندگان برگزار کرده و از «Xamarin» بگوید، شرکتی که مایکروسافت چند ماه قبل خریداری کرده و توسط آن توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن هایی برای چند پلتفرم بسازند. در این رویداد، اهالی ردموند قصد دارند قابلیت «Xamarin Test Cloud» را به توسعه دهندگانی که تازه تالار بیل گراهام و مراسم اپل خارج شده اند، نشان دهند.

17125-14336-Screen-Shot-2016-06-07-at-40214-PM-l

مایکروسافت همچنین جهت ایجاد هیجان بیشتر به میهمانی پس از مراسم WWDC، گفته است که اپلیکیشن هایی نظیر ورد، اکسل، پاورپوینت و وان درایو، استانداردهایی طلایی در حوزه توسعه اپلیکیشن در سیستم عامل iOS وضع کرده اند. شرکت یاد شده همچنین بیان نموده که در این رویداد، توسعه دهندگان خواهند دید که مایکروسافت چگونه حضور پرقدرت تری در iOS پیدا خواهد کرد.

لازم به اشاره است که تا امروز، مایکروسافت بیش از ۸۰ اپلیکیشن خود را به سیستم عامل توسعه یافته توسط اپل آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hhh
    hhh | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    خداکنه که یه تکونی بخوره با این مهمونی..حیفه مایکی اپلیکیشناش محدود بشه به قدیما

مطالب پیشنهادی