ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمال رونمایی از قسمت بعدی God of War در E3 قوت گرفت؛ آیا شخصیت اصلی تغییر خواهد کرد؟

کرش یا گاد آف وار؟ سوالی که خیلی از بازیکن این روزها از خود می پرسند و کنجکاوند بدانند کدام یک از این دو عنوان را در نمایشگاه E3 پیش رو شاهد خواهیم بود. چون ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

کرش یا گاد آف وار؟ سوالی که خیلی از بازیکن این روزها از خود می پرسند و کنجکاوند بدانند کدام یک از این دو عنوان را در نمایشگاه E3 پیش رو شاهد خواهیم بود. چون سونی در طول سالیان گذشته بارها به فرنچایز های مورد بحث اشاره کرده است. اکنون شایعاتی به دست رسیده که نشان می دهد کف ترازو به سمت قسمت بعدی گاد آف وار سنگینی می کند.

براساس گفته شینوبی، اینسایدر معروف صنعت گیمینگ، گاد آف وار جدید بدون شک در کنفرانس امسال سونی حضور دارد. چون ساخت گاد آف وار 4 از دو سال پیش تایید شده بود و کوری بارلوگ، کارگردان گاد آف وار 3، هم اشارات گوناگونی به آن کرده، بنابراین می توانیم به حرف های این اینسایدر استثناد کنیم. از طرفی خود شینوبی هم با لیک هایی که چند روز گذشته داشته، نشان داده فرد قابل اعتمادی هست.

اما نکته خیلی مهم اینجاست چه کسی شخصیت اصلی خواهد بود؟ سوالی که شینوبی در ادامه صحبت های خود پرسید. اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش تصاویر هنری از قسمت بعدی گاد آف وار به بیرون درز پیدا کرد که نشان می داد این بار خدای جنگ به نبرد با خدایان اسکاندیناوی خواهد رفت. ولی نکته ای که بیش از همه چیز توجهات را به خود جلب نمود، ظاهر شخصیت اصلی بود.

بنابراین گمانه زنی هایی پیرامون حضور شخصیت جدیدتر در گاد آف وار 4 به وجود آمد. چون سونی بازسازی قسمت سوم بازی را سال گذشته برای پلی استیشن 4 به انتشار رساند، می توانیم امیدوار باشیم که داستان گاد آف وار 4 ادامه دهنده آن بوده یا به نوعی با بازی ارتباط داده شود. اما با تمام این حرف ها، نظریه تغییر شخصیت اصلی همچنان خیلی داغ است.

تنها کاری که اکنون می توانیم بکنیم، چند روز صبر بیشتر و انتظار برای کنفرانس E3 امسال سونی هست؛ کنفرانسی که ساعت 5.30 صبح 24 خرداد شروع می شود. اکنون که این شایعه را خواندید، بد نیست بدانید گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد امکان حضور عنوان جدید استودیو Sony Bend، خالق عنوان سایفون فیلتر، هم وجود دارد. بر اساس گفته شینوبی، این بازی یک اثر جهان باز با تمی آخرالزمانی بوده و سال 2017 انتشار می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • omid
    omid | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    تو پوست خودم نمیگنجم واسه گاد اف وار بعدی?ولی اگه کریتوس با اون شمشیرا نباشن.....?

  • شایان
    شایان | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    فقط کریتوس!

    • parsa
      parsa | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

      منم همین رو میگم

  • parsa
    parsa | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    اگه شخصیت اصلی عوض بشه به هیچ دردی نمی خوره چون دیگه گاد اف وار نیست و من به شخصه دیگه بهش نگاهم نمی کنم??????

مطالب پیشنهادی