ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین DSLR جدید پنتکس
تکنولوژی

پنتکس دوربین مقاوم K-70 را معرفی کرد

این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری تمایل به ثبت خاطره از وقایع مختلف زندگی خود دارند. برای انجام این کار موبایل های هوشمند ایده آل ترین ابزار به شمار می روند، چراکه تقریباً همه ما ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری تمایل به ثبت خاطره از وقایع مختلف زندگی خود دارند. برای انجام این کار موبایل های هوشمند ایده آل ترین ابزار به شمار می روند، چراکه تقریباً همه ما در همه حال یکی از این گجت ها را همراه خود داریم. اما کیفیت عکس های ثبت شده در موبایل ها، با وجود تمام پیشرفت ها، هنوز هم عالی نیست. بنابراین اگر نیاز به بهترین کیفیت ممکن دارید، باید به سراغ دوربین های حرفه ای DSLR بروید. این دوربین ها هم یک عیب بزرگ دارند؛ این که نمی توان همیشه و در هر شرایطی آنها را به همراه داشت. حالا دوربین K-70 پنتکس (PENTAX) آمده تا این مشکل را نیز برای شما رفع کند.

دوربین DSLR جدید K-70 با آن که از لحاظ قابلیت های عکاسی و فیلمبرداری با بهترین های بازار قابل مقایسه است، اما برعکس بسیاری از آنها، می تواند سخت ترین شرایط محیطی را نیز تحمل کند؛ این دوربین در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم بوده و قادر است در سرمای تا منفی ۱۰ درجه سانتی گراد نیز بدون مشکل کار کند.

البته قابلیت های ویژه K-70 به این موارد خلاصه نمی شوند، بلکه حتی طراحی محل دستگیر و دکمه های کنترلی اصلی نیز طوری انجام شده تا بتوان از این DSLR با یک دست دستکش پوش نیز به راحتی استفاده کرد. شدت روشنایی نمایشگر LCD این دوربین نیز به قدری است که محتوای آن در نور شدید خورشید هم به راحتی قابل رویت خواهد بود.

همان طور که در بالا گفتیم، شرکت سازنده در خصوص قابلیت های فنی این دوربین جان سخت هیچ کم نگذاشته؛ سنسور ۲۴.۲۴ مگاپیکسلی این دیوایس از ISO فوق العاده 102,400 بهره می برد و برای اولین بار در میان دیگر محصولات پنتکس از یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی برای ثبت تصاویری واضح استفاده می کند؛ یعنی مکانیزم فوکوس خودکار آن ترکیبی از روش تطابق فاز (phase matching) و تشخیص میزان کنتراست (contrast detection) است.

علاوه بر این ها، کمپانی تولید کننده برای نخستین بار در میان دوربین های بالارده خود، قابلیت فوکوس خودکار پیوسته، حتی در حین فیلمبرداری HD را در دوربین K-70 فراهم آورده است.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به منظره یاب اپتیکال با میدان دید ۱۰۰ درجه ای، شاتر بسیار سریع 1/6000 ثانیه، امکان اتصال بی سیم برای کنترل از راه دور از طریق تلفن هوشمند و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت فول اچ دی اشاره کرد.

پنتکس دوربین K-70 را در حدود ماه جولای و با قیمت ۶۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

main_img_01-1 main_img_01-2 main_img_01-3 main_img_01-4 main_img_01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی