ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزارت دادگستری آمریکا می خواهد یک بار دیگر پرونده اپل و سامسونگ را به دادگاه ببرد

قطعا مشاجرات طولانی میان اپل و سامسونگ را از یاد نبرده اید. سال ها به طول انجامید تا این دو شرکت بزرگ در زمینه استفاده از پتنت ها به تفاهم برسند و ضرر و زیان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

قطعا مشاجرات طولانی میان اپل و سامسونگ را از یاد نبرده اید. سال ها به طول انجامید تا این دو شرکت بزرگ در زمینه استفاده از پتنت ها به تفاهم برسند و ضرر و زیان های یکدیگر را بپردازند، اما حالا وزارت دادگستری آمریکا دستور داده تا پرونده یک بار دیگر گشوده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادگاه بازگردد.

در سال 2015، دادگاه تجدید نظر، مبلغ بدهی سامسونگ به اپل را بابت استفاده غیر قانونی از پتنت ها، به 548 میلیون دلار کاهش داد. در ابتدا، این رقم 1.08 میلیارد دلار برآورد شده بود که بعدها به 930 میلیون دلار کاهش یافت.

اما باز هم بعدها نظر دادگاه تغییر کرد و در نهایت کره ای ها به اپل، مبلغ 548 میلیون دلار مقروض شدند. بخشی از این مبلغ بابت استفاده غیر مجاز سامسونگ از پتنت های طراحی آیفون ها بود. سامسونگ بعدها درخواست داد که دادگاه عالی به این بخش از پتنت ها نیز توجه کند.

وزارت دادگستری می گوید که مشخص نیست آیا سامسونگ به اندازه کافی شواهدی ارائه داده یا خیر و در نتیجه، پرونده باید یک بار دیگر به دادگاه بازگردد و بررسی ها صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی