ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزونه LastPass برای مرورگر Edge ویندوز ۱۰
تکنولوژی

افزونه مدیریت پسورد LastPass اکنون برای مرورگر اج مایکروسافت نیز در دسترس است

مایکروسافت در حال آماده سازی خود برای انتشار "آپدیت بزرگ سالانه" ویندوز ۱۰ در تابستان است. اما کاربران عضو طرح ویندوز اینسایدر همین حالا هم می توانند از قابلیت های تازه افزوده شده به جدیدترین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

مایکروسافت در حال آماده سازی خود برای انتشار "آپدیت بزرگ سالانه" ویندوز ۱۰ در تابستان است. اما کاربران عضو طرح ویندوز اینسایدر همین حالا هم می توانند از قابلیت های تازه افزوده شده به جدیدترین نسخه سیستم عامل رایانه های شخصی اهالی ردموند بهره ببرند. در همین راستا بالاخره نسخه مختص مرورگر اج (Edge) افزونه LastPass نیز منتشر شده.

ناگفته نماند که امروزه پشتیبانی از افزونه ها به یک قابلیت بدیهی در تمامی مرورگرها بدل گشته و اگر محصول نوپای مایکروسافت (مرورگر اج) نیز می خواهد با بزرگانی چون کروم و فایرفاکس رقابت کند، باید بتواند طیف وسیعی از افزونه ها را در مخزن رسمی خود داشته باشد. اکنون و در پاسخ به این نیاز LastPass پس از AdBlock یکی از مهمترین ابزارهایی است که اج از آن بهره مند می گردد.

افزونه سرویس مدیریت پسوردها موسوم به LastPass یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزارها برای نگهداری ایمن از کلمات شما به حساب می آید. ضمن این که با استفاده از آن، گذر واژه هایتان همیشه و در هر حال در دسترس تان قرار دارند.

شرکت سازنده اعلام کرده که افزونه منتشر شده تمام قابلیت های کلیدی این ابزار بر روی سایر مرورگرها را دارا است. از مهمترین این قابلیت ها می توان به ذخیره سازی و سپس درج خودکار نام های کاربری و رمزهای عبور، تولید پسوردهای ایمن و امکان مدیریت گذر واژه  های ذخیره شده اشاره کرد.

برای استفاده از این افزونه روی مرورگر اج، جز اعضای اینسایدر، باقی کاربران ویندوز ۱۰ می بایست تا ارائه به روزرسانی تابستانه منتظر بمانند. البته اگر تا به حال تجربه کار با LastPass را نداشته اید، می توانید همین حالا آن را در مرورگرهای کروم و فایرفاکس امتحان نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی