ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Watch_Dogs 2 به صورت رسمی معرفی شد

شب گذشته کمپانی یوبیسافت به صورت رسمی از بازی Watch_Dogs 2 رونمایی کرد که قرار است پاییز امسال در دسترس قرار گیرد. در این نسخه از بازی، دیگر شاهد شخصیت آیدن پیرس در نقش پروتاگونیست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

شب گذشته کمپانی یوبیسافت به صورت رسمی از بازی Watch_Dogs 2 رونمایی کرد که قرار است پاییز امسال در دسترس قرار گیرد. در این نسخه از بازی، دیگر شاهد شخصیت آیدن پیرس در نقش پروتاگونیست نیستیم و حالا شخصیت جدیدی به نام «مارکوس هالووی» (Marcus Holloway) به Watch_Dogs 2 اضافه شده است؛ هکری که توسط الگوریتم از پیش تعیین شده ctOS 2.0 به جرمی محکوم شده که آن را به انجام نرسانده است.

در داستان Watch_Dogs 2، این بار نوبت به شهر سان فراسیسکو رسیده تا از تکنولوژی ctOS 2.0 استفاده کند و مارکوس تصمیم دارد تا به مقابله با آن پرداخته و تکنولوژی مورد اشاره را به حالت آفلاین ببرد. بازیکن در نقش مارکوس می تواند تمام زیرساخت های شهری را کنترل کرده و مثل سابق، به موبایل تمام مردم شهر نفوذ کند.

مارکوس می تواند چیزهایی مانند پهپادها، اتومبیل ها، ربات های امنیتی و بسیاری چیزهای دیگر را نیز تحت کنترل خود درآورده و در همین حال، به کمک پرینتری سه بعدی که در اختیار دارد، حتی به تولید پهپادهای خاص و ارتقای سلاح هایش بپردازد.

Watch_Dogs 2 در جهانی کاملا باز دنبال می شود و گیمر می تواند مثل سابق، راه خود در ترافیک را به کمک هک سیستم های راهنمایی و رانندگی باز کند. یوبیسافت گفته که مکانیک های رانندگی به صورت تمام و کمال از نو توسعه یافته اند تا مارکوس بتواند اتومبیل ها را به شکل بهتر و روان تری نسبت به آیدن کنترل کند.

watch_dogs_2-3-600x337

شهر سان فرانسیسکو در Watch_Dogs 2 با نگاهی دقیق به نسخه واقعی آن ساخته شده و در اطراف آن می توان مناطقی مانند آوکلند و سیلیکون ولی را مشاهده کرد و به آنها دسترسی داشت. در هر یک از این مناطق، ساختار شهری متفاوتی وجود دارد و انسان هایی با رفتارها و پوشش های متفاوت را می توان دید. برای مثال بخش سیلیکون ولی شامل دانش آموزان، دانشجویان و کمپانی های بزرگ تکنولوژی است، در حالی که در مرکز شهر، بیشتر چیزهایی مانند بناهای در حال توسعه و آسمان خراش های مختلف به چشم می خورد.

watch_dogs_2-6-600x337

Watch_Dogs 2 قرار است از تجربه ای روان در بخش چندنفره برخوردار باشد که به کاربران اجازه می دهد با سادگی با دیگر بازیکنان آشنا شده و به تجربه بخش Co-Op بپردازد. ضمنا کاربران می توانند به رقابت با یکدیگر نیز بپردازند. ظاهرا برای ورود به بخش چندنفره نیز نیازی به عبور از منوهای مختلف نیست و با گشت و گذار در محیط، به صورت اتفاقی با دیگر کاربران برخورد می کنید که حالت همکاری یا رقابت در همین لحظات شکل می گیرد.

watch_dogs_2-5-600x337

کمپانی یوبیسافت از نسخه های مختلفی برای Watch_Dogs 2 رونمایی کرده که طبیعتا با قیمت های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار می گیرند. Watch_Dogs 2 علاوه بر ورژن معمولی، از نسخه های دیگری به نام های Gold Edition ،Deluxe Edition و San Fransisco Edition برخوردار است که هرکدام آیتم های درون بازی یا اشیای فیزیکی خاصی را در خود جای می دهند.

بازی Watch_Dogs 2 قرار است در تاریخ 15 نوامبر (25 آبان ماه) روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود و انتظار می رود که شاهد نمایش های بیشتری از آن طی کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 امسال باشیم. اما تا آن زمان، یوبیسافت به انتشار این تریلر بسنده کرده است.

watch_dogs_2-2-600x463

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nish gau
    nish gau | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    i love to play this games. Its the best platform to visit for games http://2kvccodes.com/2k18

  • Mohammad Nazari
    Mohammad Nazari | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان پیشنهاد میکنم ورلد پریمیر این بازی رو ببینید تو یوتیوب .

  • ?????
    ????? | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    ??????

مطالب پیشنهادی