ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ روی تلفن همراه تاشوی دیگری کار می کند

یک دهه پیش و قبل تر از آن، تلفن های همراه تاشو دورانی طلایی داشتند و هر کسی یکی از این موبایل ها در دست داشت. اما با این حال، به محض رونق گرفتن بازار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

یک دهه پیش و قبل تر از آن، تلفن های همراه تاشو دورانی طلایی داشتند و هر کسی یکی از این موبایل ها در دست داشت. اما با این حال، به محض رونق گرفتن بازار اسمارت فون ها، تلفن های تاشو ناپدید شدند و مردم به دنبال آنچه که شرکت ها ارائه می کردند رفتند.

ولی اگر فکر کنید موبایل های تاشو فراموش شده اند اشتباه می کنید. هنوز هم در ژاپن و برخی کشورهای آسیایی و کمتر توسعه یافته، تلفن های تاشو محبوب بوده و مردم ترجیح می دهند از این نوع موبایل ها بهره بگیرند تا یک موبایل اقتصادی اندرویدی تمام لمسی.

zauba-sm-g1600-folder-2

حالا خبر رسیده که گویا سامسونگ قصد دارد سری Galaxy Folder را دوباره زنده کند و ادامه ای بر آن تلفن همراه بسازد. ورژن اول این موبایل سخت افزار قابل توجهی نداشت، اما انتظار می رود که امسال سامسونگ تغییر و تحولی اساسی ایجاد کند و دستگاهی قدرتمند بسازد. در اسناد لو رفته فقط به نمایشگر 3.8 اینچی اشاره شده و اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

این تلفن ها شاید به طور کلی دنباله رو راه موبایل های اندرویدی امروزی نباشد اما با این نمایشگر که اندازه قابل قبولی است، می توان بسیاری از نیازها را برطرف ساخت، خصوصا اگر سخت افزار قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شود.

احتمال می رود که سامسونگ این تلفن همراه را فقط برای آسیا در نظر گرفته باشد و خبری از عرضه جهانی نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی