ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان کوانتوم بریک دو پروژه جدید در دست دارند که یکی از آنها در انحصار اکس باکس وان نخواهد بود

پس از استقبال پایین منتقدان از کوانتوم بریک و هزینه های سنگینی که این بازی به دست های ردموندی ها گذاشت، پیش بینی می شد که رمدی در ساخته بعدی خود با مایکروسافت همکاری نداشته ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

پس از استقبال پایین منتقدان از کوانتوم بریک و هزینه های سنگینی که این بازی به دست های ردموندی ها گذاشت، پیش بینی می شد که رمدی در ساخته بعدی خود با مایکروسافت همکاری نداشته باشد. گمانه زنی ها ادامه داشت تا این که روز گذشته، اطلاعات جدیدتری از پروژه های بعدی این استودیو معروف به دست رسید که نشان می داد پیشبینی گفته شده رنگ و بوی حقیقت به خود گرفته است.

بر اساس گفته رمدی، تیم آن ها اکنون به دو گروه تقسیم شده و هر کدام روی یک بازی کار می کنند. اطلاعات زیادی از این دو عنوان در دسترس نیست، اما می دانیم یکی از پروژه ها تنها در طرح هایی ابتدایی به سر برده و هنوز تا مرحله شکل گیری فاصله زیادی دارد. «توماس پوها» (Thomas Puha)، ریاست بخش ارتباطات رمدی، در ادامه بیانیه بالا گفت که آن ها در عنوان بعدی خود با ناشر دیگری وارد مذاکره شده اند.

بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که برای اولین بار پس از آلن ویک و کوانتوم بریک، بازی جدید آن ها در انحصار پلتفرم های مایکروسافت نخواهند بود. پوها افزود: «صبر برای رونمایی از این پروژه ها واقعا سخت است، اما اتفاقات گذشته به ما یاد داده اند باید زمانی که روند ساخت بازی به مرحله مناسبی می رود از آن رونمایی کنیم.»

احتمالا او به آلن ویک و کوانتوم بریک اشاره کرده. همان طور که می دانید، آلن ویک با وجود این که در نمایشگاه E3 2005 معرفی شد اما سال 2010 به انتشار رسید. کوانتوم بریک هم بارها از سوی رمدی تاخیر خورد. پوها در ادامه گفت: «ما نسبت به عناوین AAA [پر هزینه] که داریم می سازیم بسیار هیجان زده ایم.»

Quantom Break

با توجه به این صحبت به نظر می رسد ناشر بزرگی پشت عنوان بعدی رمدی باشد. با این وجود پوها تصمیم گرفت تا از دادن اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کند. همچنین او گفت که بازیکن ها انتظار رونمایی از بازی جدید این استودیو در نمایشگاه های E3 یا گیمزکام پیش رو نداشته باشند، چون هنوز به مرحله پرده برداری نرسیده است.

با وجود این که خیلی ها خواهان ادامه آلن ویک هستند، اما ریاست بخش ارتباط رمدی در صحبت های خود اشاره کرد که هیچ کدام از پروژه های بعدی آن ها آلن ویک 2 نخواهد بود. او در این رابطه گفت: «در حال فعالیت روی پروژه های دیگری هستیم، ولی همچنان نیم نگاهی به آلن ویک هم داریم»

نکته جالب اینجاست که  به نظر می رسد برای اولین بار در پروژه جدید آن ها شاهد بخش چند نفره خواهیم بود. چون پوها در پایان اذعان داشت با وجود این که برای بخش های تک نفره همیشه زحمت زیادی کشیده می شود، اما آن ها سریع به اتمام می رسند. این صحبت ها نشان می دهند رمدی احتمالا در عنوان بعدی اش که یک IP جدید هست، مولتی پلیر هم قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر، آخرین ساخته رمدی که کوانتوم بریک نام دارد، چندی پیش برای اکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر شد. با توجه به صحبت های مایکروسافت، این عنوان توانست به پر فروش ترین بازی جدید و انحصاری کنسول نسل هشتم اهالی ردموندی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی