ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل جدید Nest می گوید کمپانی فروخته نخواهد شد

از زمانی که گوگل در سال 2014 کمپانی Nest را خریداری کرد، کوچک ترین اتفاقات پیرامون آن توجه بسیاری را به خود جلب می کرد. فروش ضعیف، کارکنان ناراضی و به طور کلی احساس ناخوشایندی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

از زمانی که گوگل در سال 2014 کمپانی Nest را خریداری کرد، کوچک ترین اتفاقات پیرامون آن توجه بسیاری را به خود جلب می کرد. فروش ضعیف، کارکنان ناراضی و به طور کلی احساس ناخوشایندی که کمپانی القا می کند، سبب شده تا Nest یکی از موضوعات قابل بحث باشد.

هفته پیش، مدیرعامل پیشین شرکت، تونی فادل جایگاه خود را به Marwan Fawaz داد و خود به عنوان یکی از مشاورین آلفابت مشغول به کار شد. حالا مدیرعامل جدید راه بسیار سختی را در پیش دارد و باید کشتی ناآرامی را به ساحل امن برساند.

در اولین گفتگوها و صحبت ها، Fawaz به کارکنان خود اطمینان بخشید که قرار نیست شرکت شان فروخته شود و آلفابت نمی خواهد Nest را از خود جدا کند. در حالی که از سوی دیگر شایعات پشت سر هم به فروخته شدن Nest اشاره دارند.

در نامه ای که مدیرعامل جدید برای کارکنان خود فرستاده، به چندین مسئله کلی اشاره شده است. اول از همه اینکه آن ها قصد دارند بزرگ تر شده و محصولات خلاقانه تولید کنند و اینکه آیا تغییری در استراتژی ها صورت می گیرد یا خیر. Fawaz با قاطعیت می گوید که استراتژی شان برای پیشرفت مانند گذشته باقی مانده و تغییر مسیر نخواهند داد و در نتیجه فروخته نخواهند شد.

با این حال، از وعده تا عمل فاصله بسیار است و اگر عملکرد کمپانی در آینده قابل قبول نباشد، هر تصمیمی را می توان از سوی آلفابت محتمل دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی