ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لذت عکاسی در محیطی ساده با تنظیمات دستی فراوان در اپلیکیشن Footej Camera

طرفداران عکاسی با موبایل از دو دسته خارج نیستند: یا اپلیکیشن هایی را می پسندند که رابط کاربری شان از دکمه ها و فیلترها و تنظیمات مختلف پر شده، یا اینکه به همان اپ دوربین پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

طرفداران عکاسی با موبایل از دو دسته خارج نیستند: یا اپلیکیشن هایی را می پسندند که رابط کاربری شان از دکمه ها و فیلترها و تنظیمات مختلف پر شده، یا اینکه به همان اپ دوربین پیش فرض ساده و کم امکانات کارخانه سازنده موبایل خود بسنده می کنند.

اما شاید در این بین، دسته سومی را هم بتوان در نظر گرفت؛ یعنی افرادی که هم سادگی رابط کاربری دوربین را بخواهند و هم تمایل به بهره گیری از تنظیمات ریز و دستی داشته باشند. اپلیکیشن  Footej Camera تا حدودی موفق شده تا میان این دو خواسته تعادل برقرار کند و تجربه ای مدرن و کاربرپسند از عکاسی را برای کاربران اندروید به ارمغان بیاورد.

Footej 1

رابط کاربری بسیار ساده و خلوت Footej، نخستین موضوعی است که توجه شما را در بدو ورود به اپلیکیشن جلب می کند. تیم توسعه دهنده در طراحی UI اپلیکیشن رویه ای مینیمالیستی را در پیش گرفته و تا حد ممکن تلاش کرده اند تا محیط عکاسی ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی باشد.

آیکن های تنظیمات دستی کوچک و به آسانی در دسترس اند، و به خاطر حذف گزینه های اضافی و شلوغ کننده تصویر شاهد اجرای نرم و روانی از اپلیکیشن در موبایل تان خواهید بود. به عنوان مثال برای عکاسی در حالت Burst، لازم نیست گزینه ای را به طور دستی از منوها جستجو کنید، بلکه نگه داشتن انگشت برای چند ثانیه روی شاتر کافیست تا بتوانید بی وقفه عکاسی کنید.

Footej 2

البته در رابط کاربری Footej می توان ردپای تقلید از UI دوربین دستگاه های آیفون را هم دید، اما شکی نیست که این تقلید، تقلید مثبتی بوده و به ایجاد یک تجربه کاربری خوب  در اپ کمک شایانی کرده است. Footej از Camera 2 API اندروید در دستگاه های پشتیبانی شده استفاده می کند، بنابراین با آن می توانید به قابلیت هایی همچون تنظیمات دستی اکسپوژر و ISO و همچنین کنترل های پس از پردازش تصویر نیز دسترسی داشته باشید.

تمام عکس هایی که با Footej می گیرید، در گالری درون برنامه ای آن به نمایش در می آیند؛ جایی که می توانید از تصاویری که پشت سر هم گرفته اید یک عکس متحرک GIF هم بسازید. Footej برای استفاده رایگان است، اما در این حالت با محدودیت هایی مثل ضبط ویدئو تا حداکثر 5 دقیقه و ثبت تصاویر Burtst تا سقف 20 عدد روبرو هستید.

برای گرفتن عکس با فواصل زمانی 500 میلی ثانیه، دسترسی به Anti-Banding (برای گرفتن عکس های بدون نویز از صفحه نمایش تلویزیون و مانیتورها)، هیستوگرام روشنایی و ارتقای کیفیت تصاویر JPEG و GIF می بایست Footej Camera را با پرداخت هزینه ای اندک به نسخه کامل ارتقا دهید.

Footej Camera

Footej Camera

سازنده: .Semaphore Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hesam19hs
    hesam19hs | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    ممنون از مطلب خوبتون
    برادرا یه سوال
    برنامه رایگان دوربین حرفه ای با تنظیمات حرفه ای برا اندروید چیه؟
    اصن رایگان گیر میاد؟
    اگه ن پولی چه برنامه ای خوبه؟
    (ممنون از پاسختون)

مطالب پیشنهادی