ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم جهت یابی در اپلیکیشن Street View گوگل از این پس شکلی کارآمدتر به خود می گیرد

اگر تا به حال از اپلیکیشن Street View گوگل استفاده کرده باشید می دانید که جهت یابی در آن به صورت سنتی از طریق رابط کاربری معینی دنبال می شود. برای مثال با با فشردن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

اگر تا به حال از اپلیکیشن Street View گوگل استفاده کرده باشید می دانید که جهت یابی در آن به صورت سنتی از طریق رابط کاربری معینی دنبال می شود. برای مثال با با فشردن دکمه های جهت یا دابل تپ روی نقاطی تعیین شده، می توان مسیر خاصی را مشاهده نمود.

چنین روشی برای جهت یابی در اپلیکیشن، مطمئناً با تجهیزاتی مثل ترک پد یا ماوس بسیار کارآمد خواهد بود، اما حالا دوران موبایل های هوشمند مجهز به نمایشگرهای لمسی است و به همین جهت، گوگل بالاخره تصمیم گرفته شیوه تعامل با Street View را تغییر دهد. از این پس، نواری آبی رنگ در مسیر خیابان ها به چشم خواهد خورد که با کشیدن انگشت روی آنها می توان در خیابان حرکت کرد.

مثل همیشه، کشیدن دست به طرف بیرونی مسیر خیابان، همچنان دوربین را حرکت خواهد داد و وقتی که به یک دوراهی برسید، نوار آبی رنگ به دو بخش تقسیم می شود تا بتوانید به دلخواه در مسیر حرکت کنید.

این سیستم جدید، بسیار کارآمدتر از سیستم قبلی است و تجربه ای روان تر از Street View در اختیار کاربر می گذارد. باید توجه داشت که افکت موشن بلور کماکان به قوت خود باقیست و در حالی که مشغول به کشیدن انگشت خود روی صفحه باشید، خیابان ها به صورت کامل بازگذاری نمی شوند؛ پس برای بارگذاری کامل خیابان، لازم است که تصویر به صورت کامل متوقف گردد. ضمناً باید افزود که به شکل عجیبی، برای دسترسی به این سیستم جدید نیازی به آپدیت نمودن اپلیکیشن Street View نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    تا زمانی که بصورت یک افزونه برای Maps بود خیلی خوب بود (حجم کمی هم داشت)
    از وقتی ی برنامه جدا شده تو پلی استور حجمش خیلی بالارفته!?

مطالب پیشنهادی