ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوام باتری متفاوت در Moto Z
تکنولوژی

تلفن Moto Z در بازارهای مختلف با دوام باتری متفاوت عرضه می شود

لنوو در مراسم Tech World امسال خود از دو موبایل پرچمدار جدید با نام های  Moto Z و  Moto Z Force رونمایی کرد. این دو تلفن هوشمند آمده اند تا جایگزین Moto X و Moto Droid که مدت زیادی از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

لنوو در مراسم Tech World امسال خود از دو موبایل پرچمدار جدید با نام های  Moto Z و  Moto Z Force رونمایی کرد. این دو تلفن هوشمند آمده اند تا جایگزین Moto X و Moto Droid که مدت زیادی از عمرشان می گذرد شوند. نکته جالب در این میان این است که گفته شده باتری آن مدلی از  Moto Z که در آمریکا، اروپا و کانادا عرضه خواهد شد، تا ۳۰ ساعت دوام خواهد داشت، اما این عدد برای نمونه های عرضه شده در سایر نقاط دنیا ۲۴ ساعت خواهد بود. به عبارت دیگر، این طور به نظر می رسد که این موبایل در نقاط مختلف دنیا با دوام باتری متفاوتی روانه بازار خواهد شد.

همین مسئله در خصوص قابلیت شارژ TurboPower نیز صدق می کند، به صورتی که مدل آمریکایی - اروپایی بعد از ۱۵ دقیقه شارژ می تواند تا ۸ ساعت کار کند، اما دیگر مدل ها تا ۷ ساعت شما را همراهی خواهند کرد.

این اتفاق تاکنون در میان موبایل های هوشمند بی سابقه بوده و هنوز مشخص نیست که دلیل چنین تفاوتی چیست. به خصوص که Moto Z در تمام دنیا با باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. پس می بایست تا اظهار نظر رسمی شرکت سازنده منتظر ماند تا تکلیف این مورد عجیب مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی