ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات جدید از احتمال آمدن iMessage به پلتفرم اندروید خبر می دهند

طی سالیان اخیر، بسیاری از پیام رسان های انحصاری سیستم های عامل مختلف برای پلتفرم های دیگر نیز منتشر شده اند. از میان آنها شاید عرضه پیام رسان BBM بلک بری برای پلتفرم های iOS، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

طی سالیان اخیر، بسیاری از پیام رسان های انحصاری سیستم های عامل مختلف برای پلتفرم های دیگر نیز منتشر شده اند. از میان آنها شاید عرضه پیام رسان BBM بلک بری برای پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون را بتوان یکی از مهم ترین مثال ها دانست. اما از میان تمام پیام رسان هایی که هنوز در حالت انحصاری باقی مانده اند، شاخص ترین مثال را باید iMessage اپل بدانیم که مدت هاست فقط کاربران iOS و OS X قادر به استفاده از آن هستند.

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا در مراسم WWDC 2016 هفته آینده، به طور رسمی از عرضه iMessage برای پلتفرم اندروید رونمایی کند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، احتمال دارد که اپل با این حرکت کاربران پلتفرم خود را برای مهاجرت به اندروید تشویق نماید، چرا که iMessage را به عنوان یکی از دلایل مهم ماندن در پلتفرم خود از انحصار خارج می کند.

اما آیا ممکن است این عمل نتیجه عکس هم بدهد؟ آیا اپل با گشودن درهای iMessage به روی کاربران اندروید، می تواند باعث وحشت کاربران وفادار iOS و محکم کردن عهد و پیمان آنها با پلتفرم محبوب شان شود؟‌

در حال حاضر شواهد محکمی برای شایعه ای که منتشر شده وجود ندارد، بنابراین باید تا هفته آینده و برگزاری کنفرانس WWDC منتظر بمانیم و ببینیم که آیا اپل حاضر می شود که میلیون ها کاربر جدید را به پلتفرم iMessage خود دعوت کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    ما اندرویدی ها نمیخوایم
    اپل آبروی خودشو برده دیگه

مطالب پیشنهادی