ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای رابط کاربری جدید موبایل های گلکسی نوت، در دسترس کاربران چینی و کره ای قرار گرفت

سامسونگ به تازگی فاز بتای جدیدی برای «New Note UX» (تجربه کاربری جدید نوت) را در دو کشور کره جنوبی و چین آغاز نموده که به دارندگان سری موبایل های گلکسی نوت اجازه می دهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

سامسونگ به تازگی فاز بتای جدیدی برای «New Note UX» (تجربه کاربری جدید نوت) را در دو کشور کره جنوبی و چین آغاز نموده که به دارندگان سری موبایل های گلکسی نوت اجازه می دهد تا به بررسی رابط کاربری جدید و بازطراحی شده این کمپانی بپردازند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه دارد تا بتای New Note UX را در دسترس کاربران دیگر کشورها نیز قرار دهد یا خیر، با این حال بعید نیست که بزودی شاهد چنین حرکتی از سوی این کمپانی کره ای باشیم. در حال حاضر انتظار می رود که عرضه تجاری رابط کاربری بازطراحی شده سامسونگ، حوالی ماه آگوست (مصادف با مرداد یا شهریور ماه) شروع شود.

جالب است بدانید که بنابر گزارش های غیررسمی، رابط کاربری جدید سامسونگ ممکن است علاوه بر اسمارت فون های خانوده نوت، راه خود را به دیگر پرچمداران کره ای ها مانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 نیز باز کند، با این حال باید تا تایید رسمی سامسونگ در این رابطه منتظر ماند.

خوشبختانه برنامه بتای New Note UX به صورت تمام و کمال از نو طراحی نشده و همچنان نشانه هایی از رابط کاربری پیشین سامسونگ، یعنی TouchWiz در آن به چشم می خورد. در عوض، کمپانی مورد اشاره تلاش داشته تا برخی از پروژه های به اتمام رسیده رابط کاربری جدید، مانند آیکون های جدید برای اپلیکیشن ها را به صورت آزمایشی در دسترس مشتریان قرار دهد. در ادامه تصاویری از New Note UX قابل مشاهده است.

Samsung-New-Note-UX-Beta-1 Samsung-New-Note-UX-Beta-2 Samsung-New-Note-UX-Beta-3 Samsung-New-Note-UX-Beta-4 Samsung-New-Note-UX-Beta-5 Samsung-New-Note-UX-Beta-6 Samsung-New-Note-UX-Beta-7 Samsung-New-Note-UX-Beta-8 Samsung-New-Note-UX-Beta-9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی ویژه
    علی ویژه | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    سلام ببخشید این برنامه رو از کجا میشه دانلود کرد

    • shahab
      shahab | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

      عزیزم تو توی کره زندگی مبکنی یا چین که میخوای اونو الان دانلود کنی ؟ متن و دقیق بخون .

مطالب پیشنهادی