ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید اپل نمایشگری انعطاف پذیر برای استفاده در دستگاه های پوشیدنی را نمایش می دهد

اپل به تازگی مستندات پتنتی را به تکمیل نموده که احتمالاً بتواند آینده ساعت های هوشمند این کمپانی ساکن کوپرتینو را به طور کلی دستخوش تغییر کند. این پتنت که «نمایشگر پوشیدنی» نام گرفته، نمایشگری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اپل به تازگی مستندات پتنتی را به تکمیل نموده که احتمالاً بتواند آینده ساعت های هوشمند این کمپانی ساکن کوپرتینو را به طور کلی دستخوش تغییر کند. این پتنت که «نمایشگر پوشیدنی» نام گرفته، نمایشگری خمیده و انعطاف پذیر را نمایش می دهد که می توان از آن به عنوان یک دستبند یا ساعتی که به دور دست می پیچد استفاده نمود.

این نمایشگر که ظاهراً از سیلیکون ساخته شده، تنها 50 میکرومتر یا کمتر قطر دارد و تکنولوژی ایده آلی برای نسخه های بعدی اپل واچ به شمار می رود. باید خاطر نشان کرد که این پتنت برای اولین بار در سال 2014 به ثبت رسیده بوده و خالقان آن، Andreas Bibl و «سین هوآ هو» (Hsin-Hua Hu) نام دارند.

Andreas Bibl پیش از این سمت مدیر عاملی کمپانی LuxVue را برعهده داشته است که در سال 2014، به یکی از زیرمجموعه های اپل تبدیل شد. تخصص این کمپانی بیش از هرچیز روی تکنولوژی میکرو LED متمرکز است و در توضیحات پتنت نمایشگر انعطاف پذیر مورد اشاره نیز، به استفاده از LED اشاره شده.

زمان بندی اپل برای تکمیل مستندات مربوط به پتنت اخیر مسلماً نمی توانست بهتر از این باشد. شب گذشته بود که کمپانی لنوو هم طی کنفرانس Tech World، از نسخه آزمایشی یک اسمارت فون مچی و یک تبلت انعطاف پذیر رونمایی کرد.

Apple-files-patent-application-for-a-flexible-wearable-display Apple-files-patent-application-for-a-flexible-wearable-display2 Apple-files-patent-application-for-a-flexible-wearable-display1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی