ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت دو عنوان واقعیت مجازی جدید در دست ساخت دارد

شاید همچنان وضعیت واقعیت مجازی در صنعت گیمینگ نامشخص باشد، اما هستند شرکت هایی که این ریسک را به جان خریده و از هم اکنون بازی هایی برای آن معرفی می کنند. یوبی سافت هم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

شاید همچنان وضعیت واقعیت مجازی در صنعت گیمینگ نامشخص باشد، اما هستند شرکت هایی که این ریسک را به جان خریده و از هم اکنون بازی هایی برای آن معرفی می کنند. یوبی سافت هم یکی از آنان است و همان طور که می دانید دو عنوان Eagle Flight و Werewolves Within قبلاً از سوی آن ها رونمایی شده.

اکنون بر اساس ایمیلی که این شرکت برای وب سایت UploadVR فرستاده، یوبی سافت دو بازی معرفی نشده دیگر از تکنولوژی واقعیت مجازی هم در دست ساخت دارد. با وجود این که بازی ها در غرفه E3 امسال یوبی سافت قابل بازی خواهند بود، بنابراین می توان انتظار داشت که این دو عنوان در طول کنفرانس فرانسوی ها نشان داده شوند.

برای اطلاعات بیشتر، Werewolves Within که در پاییز سال جاری به انتشار می یابد، عنوانی چند نفره هست. هدف اصلی بازی بودن در یک گروه و صحبت کردن با دیگران است. بازیکن باید بتواند بفهمد دیگران چه نقشی داشته و کدام یک از دوستان خود گرگینه هست. چون بازی به هر کدام از بازیکن ها نقش و قدرت های متفاوتی می دهد.

Eagle Flight هم به عنوان یک شبیه ساز پرواز عقاب شناخته می شود. هر دو عنوان یاد شده برای PlayStation VR ،Oculus Rift و HTC Vive انتشار می یابند. کنفرانس E3 امسال یوبی سافت تاریخ 25 خرداد، ساعت 00.30 بامداد برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی