ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه تانگوی گوگل از این پس صرفا «تانگو» نام دارد

چندی پیش لنوو از Phab 2 Pro پرده برداشت که عنوان نخستین تلفن هوشمند تجاری پروژه تانگو را در اختیار دارد و از تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل بهره می گیرد. حال غول جستجو به همین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

چندی پیش لنوو از Phab 2 Pro پرده برداشت که عنوان نخستین تلفن هوشمند تجاری پروژه تانگو را در اختیار دارد و از تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل بهره می گیرد. حال غول جستجو به همین مناسبت اعلام کرده که رسما کلمه «پروژه» را از نام فناوری خود حذف میکند و لوگوی تازه ای را برای تانگو طراحی خواهد نمود.

اضافه نماییم که هر دوی این خبرها در جریان کنفرانس خبری لنوو تحت عنوان Tech World و از زبان جانی لی رئیس مهندسی تانگو اعلام شدند.

لوگوی جدید اما یک مثلت زرد و نارنجی است که یک مکعب سه بعدی درونش قرار دارد و در واقع به توانایی تانگو برای نقشه برداری سه بعدی از محیط اشاره می کند. طرح جدید همچنین همخوانی بیشتری با لوگوی دیگر محصولات تجاری گوگل از قبیل پلی استور و پلی موزیک دارد.

گفتنی است که تانگو توسط گروه پروژه ها و فناوری های پیشرفته گوگل موسوم به ATAP کلید خورد که ایده های تجربی و فوق العاده دیگری نظیر پروژه آرا را در کارنامه خود دارند.

لی در جریان اعلام این خبر گفت: ما پروژه تانگو را به این خاطر انتخاب کردیم تا ماهیت فوق العاده تجربی کار را نشان دهیم. در آن زمان نام انتخابی از هر لحاظ کامل بود چراکه ما هم روی بعد سخت افزاری آن کار می کردیم و هم بعد نرم افزاری اش. اما حالا تانگو به عنوان یک سرمایه گذاری عظیم برای گوگل به فعالیت خود ادامه می دهد و تیم دست اندرکار آن نیز به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری رشد خوبی داشته اند. با در نظر داشتن همین مساله، و البته این نکته که لنوو Phab 2 Pro را اواخر امسال ارائه می کند، تیم تصمیم به تغییر نام آن گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی