ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از تصاویر 360 درجه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک آغاز شد

همان طور که فیسبوک پیش از این وعده داده بود، تصاویر 360 درجه ای از امروز راه خود را به به شبکه اجتماعی این کمپانی باز کردند و از این پس امکان بارگذاری آنها در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

همان طور که فیسبوک پیش از این وعده داده بود، تصاویر 360 درجه ای از امروز راه خود را به به شبکه اجتماعی این کمپانی باز کردند و از این پس امکان بارگذاری آنها در نسخه های اندروید، دسکتاپ و iOS فراهم آمده است؛ خوشبختانه، آپلود این تصاویر هم تفاوت چندانی با آپلود یک عکس دو بعدی معمولی ندارد.

از این پس برای آنکه کاربران بتوانند تفاوت میان تصاویر معمولی و تصاویر 360 درجه ای را در نیوز فید فیسبوک تشخیص دهند، آیکونی به شکل قطب نما به تصاویر قابل تعامل اضافه شده که با کشیدن انگشت در نسخه های موبایل یا کشیدن ماوس در نسخه دسکتاپ به رویشان، امکان مشاهده کامل آنها فراهم می شود.

fb360

ضمناً آن دسته از مخاطبانی که هدست GearVR سامسونگ (محصول کمپانی آکیلس که یکی از زیرمجموعه های فیسبوک به شمار می رود) دسترسی دارند، قادر به تماشای تصاویر در محیط واقعیت مجازی نیز خواهند بود.

مارک زاکربرگ و کمپانی فیسبوک به خوبی می دانند که در حال حاضر، درصد بسیار کمی از مردم قادر به ثبت تصاویر 360 درجه بوده و به ابزارهای گران قیمت این کار دسترسی ندارند، بنابراین آنها روی صفحاتی چون Paul McCartney، ناسا و نیویورک تایمز حساب باز کرده اند تا این تصاویر را در اختیار مردم قرار دهند.برای مثال صفحه های مربوط به ناسا و Paul McCartney قرار است به ترتیب تصاویری 360 درجه از فضا یا کنسرت های موسیقی را در اختیار مردم قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی