ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز عرضه دستبند سلامتی Gear Fit2 سامسونگ از امروز در برخی کشورهای اروپایی و آمریکا به همراه قیمت

اگر تا کنون نشنیده اید باید گفت سامسونگ دو ابزار پوشیدنی هوشمند جدید و بهبود یافته در راه عرضه به بازار دارد: دستبند سلامتی Gear Fit2 و هدفون/پایشگر سلامتی وایرلس Gear Icon X. هر دوی این ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اگر تا کنون نشنیده اید باید گفت سامسونگ دو ابزار پوشیدنی هوشمند جدید و بهبود یافته در راه عرضه به بازار دارد: دستبند سلامتی Gear Fit2 و هدفون/پایشگر سلامتی وایرلس Gear Icon X. هر دوی این محصولات با هدف قبضه کردن بازار ویژه ی ابزار های هوشمند سلامتی طراحی شده اند و هر دو در مقایسه با محصولات مشابه خود مزایای بیشتری دارند.

سامسونگ به تازگی اعلام کرد Gear Fit2 از همین امروز در دسترس قرار خواهد گرفت و آن دسته از کسانی که آن را در امریکا به قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار پیش خرید کرده اند به زودی محصول خود را دریافت خواهند کرد. اروپایی ها به اندازه ی آمریکایی ها خوش شانس نیستند، چرا که ابزارهای پوشیدنی مذکور در اروپا قیمتی برابر با ۱۹۹ یورو (۲۲۳ دلار) خواهند داشت که البته علت این افزایش قیمت مالیات بر واردات است. دستبند سلامتی Gear Fit2 در آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و استرالیا همین حالا در دسترس قرار گرفته است و عرضه ی جهانی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

محض یادآوری باید گفت دستبند سلامتی مذکور با نمونه های پیشین خود تفاوت های زیادی دارد. نسل دوم دستبند های سلامتی سامسونگ با بهبود هایی مثل طراحی ارگونومیک تر، نمایشگر بهتر، رهگیری GPS، و همچنین قابلیت های پخش موسیقی عرضه شده است. نمایشگر Super AMOLED خمیده ی ۱.۵ اینچی، چیپست کم مصرف اگزینوس ۳۲۵۰ سامسونگ با پردازنده ی دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری ۲۰۰ میلی آمپری، از جمله نکات برجسته ی این دستگاه هستند. دیگر مشخصات فنی دستگاه را وای فای، بلوتوث ۴.۲، و طیفی از حسگر های مختلف از جمله حسگر ضربان قلب، شتاب سنج، فشارسنج، و ژیروسکوپ تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil
    soheil | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    چی !!! شوخی میکنی ؟ سامسونگ رکورد زد قیمت این ساعت میشه دور و بر 630 هزار تومان .
    حتما رییس شرکت نمیدونه که اینقدر ارزونه وگر نه سکته میکنه لطفا کسی بهش نگه .
    چون دوباره مثل گوشیهاش میخواد پول باباشو ازمون بگیره .

مطالب پیشنهادی