ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Aliens Drive Me Crazy؛ هجوم فضایی ها

سناریو آدم فضایی ها دیگر آن قدر کلیشه ای شده است که حتی تولید کنندگان بازی های ویدیویی هم به مراتب گذشته سراغش نمی روند. با این وجود هستند استودیوهایی که سعی می کنند با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

سناریو آدم فضایی ها دیگر آن قدر کلیشه ای شده است که حتی تولید کنندگان بازی های ویدیویی هم به مراتب گذشته سراغش نمی روند. با این وجود هستند استودیوهایی که سعی می کنند با پرداختن به همین سوژه های تکراری بازیکن ها را سرگرم نمایند. استودیو Rebel Twins با Aliens Drive Me Crazy آمده تا مثالی برای اثبات این حرف باشد.

داستان بازی از این قرار است که موجودات فضایی به شهری حمله کرده و تمامی مردم آن را دستگیر می کنند. اکنون شخصیت اصلی باید با حمله به این موجودات، دوستان خود را نجات دهد. همین سناریوی تکراری بازی مقدمه ای بر داشتن تجربه ای سرگرم کننده هست. مکانیزم اصلی گیم پلی Aliens Drive Me Crazy را می توان به دو قسمت تقسیم کرد.

در بخش ابتدایی باید با ماشین خود مسیری را طی نموده و از چالش های پیش رو عبور کنید. اینجاست که می توانید رد پای دو عنوان قبلی استودیو Rebel Twins که Dragon Hills و Daddy Was A Thief نام دارند را در بازی پیدا کنید. همانند دو بازی نام برده، بازیکن قابلیت تخریب محیط را دارد. به بیان دیگر هنگام حرکت با ماشین موانعی پیش رو شما قرار داشته که می توانید با برخورد به آن ها راه را برای خود باز کنید.

Aliens-Drive-Me-Crazy

خوشبختانه فیزیک بازی مناسب بوده و شاهد رفتار عجیب اجسام هنگام برخورد با آن ها نیستیم. بخش دوم بازی با رسیدن به یک نقطه نامشخص شروع می شود؛ جایی که ساختمان آدم فضایی ها قرار داشته و باید با ورود به آنجا انسان ها را نجات داده و ساختمان را تخریب کند. در اینجا بازی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و شخصیت اصلی از ماشین پیاده می شود.

همین دو بخشی بودن باعث شده تا عنصر تازگی وارد رگ های بازی شود. البته نباید از وجود قابلیت خرید و ارتقا تجهیزات شخصیت اصلی مانند تفنگ و ماشین هم بگذریم که به تنهایی می تواند بازیکن ها را ساعت ها سرگرم این عنوان بدون پایان کند. از دیدگاه گرافیکی هم رنگ بندی شاد محیط و طراحی جالب شخصیت ها دست به دست هم داده اند تا از تجربه بازی بیشترین لذت ممکن را ببرید.

برای سخن پایان باید بگوییم Aliens Drive Me Crazy تمام تلاش خود را کرده تا با المان هایش به یک هدف برسد: سرگرمی. شاید در نگاه اول شباهت های بازی به دو عنوان قبلی استودیو Rebel Twins کمی آزارتان دهد، اما با کمی پیشروی متوجه می شوید که این اثر هم ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

Aliens Drive Me Crazy

Aliens Drive Me Crazy

سازنده: Rebel Twins قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.4 / 49 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bagher
    bagher | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    یه بازی قدیمی ولی عالی ، خیلی وقت آدم رو میگیره

  • سهیل
    سهیل | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    این که خیلی بازیه قدیمیه

  • محمد
    محمد | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    علیه

مطالب پیشنهادی