ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل بزودی امکان خرید از وب سایت ها را با سرویس Apple Pay فراهم می آورد [شایعه]

اوایل سال جاری میلادی بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه بزودی اپل امکان استفاده از سرویس اپل پی برای خرید از وب سایت ها را در دسترس کاربران iOS قرار می دهد. حالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

اوایل سال جاری میلادی بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه بزودی اپل امکان استفاده از سرویس اپل پی برای خرید از وب سایت ها را در دسترس کاربران iOS قرار می دهد. حالا وب سایت Digital Trends گزارش کرده که که اپل واقعا قصد دارد از چنین قابلیتی در نمایشگاه WWDC امسال رونمایی به عمل آورد.

گفته می شود از روز دوشنبه این هفته، می توان از اپل پی به عنوان جایگزینی برای پی پال (PayPal) استفاده نموده و از برخی فروشگاه های اینترنتی مشخص، خرید کرد. مثل تمام تراکنس های مالی انجام شده توسط اپل پی، کاربران باید توسط سنسور Touch ID تایید شوند. ضمناً هنوز مشخص نیست که از این قابلیت می توان روی دستگاه هایی که به سنسور اثرانگشت مجهز نیستند، مانند مک یا پی سی، استفاده نمود یا خیر.

applepayinapp

با این حال چندی پیش شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه بزودی می توان از سنسور آیفون برای باز کردن قفل مک از طریق بلوتوث استفاده کرد، بنابراین چندان دور از ذهن نیست اگر پشتیبانی از خریدهای اینترنتی روی مرورگر مک نیز به سرویس اپل پی اضافه شود.

در حال حاضر، از سرویس اپل پی می توان در فروشگاه هایی مشخص یا برای خرید اپلیکیشن های شخص ثالث اپ استور استفاده نمود. گسترش دادن کارایی های اپل پی به مرورگر سافاری سبب خواهد شد تا مردم از دانلود اپلیکیشن اختصاصی در نظر گرفته شده برای آن بی نیاز شوند و روند جا به جایی پول با سرعت و سهولت بیشتری صورت گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی