ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز اطلاعاتی از موبایل Honor 5A Plus
تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات سخت افزاری Honor 5A Plus از طریق GFX benchmark

قرار است فردا (۲۳ خرداد) برند Honor به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ هوآوی، از دو موبایل جدید خود رونمایی کند. بر طبق شنیده ها این دو محصول جدید Honor 5A و Honor 5A Plus هستند. حال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

قرار است فردا (۲۳ خرداد) برند Honor به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ هوآوی، از دو موبایل جدید خود رونمایی کند. بر طبق شنیده ها این دو محصول جدید Honor 5A و Honor 5A Plus هستند. حال در شرایطی که یک روز بیشتر تا این رویداد باقی نمانده، مشخصات سخت افزاری Honor 5A Plus در دیتابیس بنچمارک معروف GFX benchmark رویت شده است.

بر طبق این اطلاعات، تلفن هوشمند جدید با اندروید ۶ و پوسته اختصاصی EMUI هوآوی همراه خواهد بود. نمایشگر ۵.۵ اینچی آن از رزولوشن 720p برخوردار بوده و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ با کلاک هسته های ۱.۵ گیگاهرتز، به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۰۵ برای آن در نظر گرفته شده است.

Honor 5A Plus به مانند برادر کوچکتر خود، از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و دوربین پشتی آن مجهز به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که قادر است با کیفیت Full HD به ضبط تصاویر بپردازد.

gsmarena_002

مدتی قبل مدل کوچکتر Honor 5A نیز در میان اسناد رگولاتوری کشور چین رویت شد. در آن زمان شنیدیم که آن محصول با نمایشگری ۵ اینچی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار می شود. در این سو اما اسناد GFX benchmark نشان می دهند که هوآوی برای مدل Pluse یک باتری بزرگتر ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

البته میان اطلاعات درز کرده از سازمان TENAA و آنچه به تازگی منتشر شده تناقضی نیز وجود دارد؛ در اسناد قبلی دوربین این موبایل ها ۱۳ مگاپیکسلی اعلام شده بود، در حالی که در پایگاه داده GFX به دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره شده است.

می بایست تا روز ۱۲ جولای (۲۳ خرداد) منتظر ماند و دید این دو مبایل میان رده در نهایت با چه مشخصاتی عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی