ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بولتن امنیتی ال جی برای گجت هایش
تکنولوژی

بعد از گوگل و سامسونگ، حالا ال جی هم به صورت ماهانه بولتن امنیتی منتشر می کند

گوگل اولین شرکتی بود که بعد از ماجرای باگ «Stage Fright» ارائه آپدیت های امنیتی برای موبایل ها و تبلت های مبتنی بر اندروید را جدی گرفت. بعد از آن هم سامسونگ راه گوگل را در پیش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

گوگل اولین شرکتی بود که بعد از ماجرای باگ «Stage Fright» ارائه آپدیت های امنیتی برای موبایل ها و تبلت های مبتنی بر اندروید را جدی گرفت. بعد از آن هم سامسونگ راه گوگل را در پیش گرفت و علاوه بر آن، به صورت ماهانه بولتنی را منتشر ساخت که در آن عمده باگ ها و حفره های امنیتی کشف شده در آن ماه معرفی و لینک دانلود وصله امنیتی مرتبط با آن درج می شود. حالا ال جی نیز همین مسیر را برگزیده و با راه اندازی یک وبسایت، گزارش ماه می گوگل را در اولین بولتن خود بازنشر داده است.

البته قرار است بولتن ال جی تنها باگ هایی را شامل شود که در دستگاه های تولیدی خود این شرکت یافت شده اند. در این موارد علاوه بر شرح نقص مورد نظر، یک لینک نیز برای مراجعه به بولتن گوگل در نظر گرفته شده است. ضمن این که این باگ ها بر حسب اهمیت و خطرناک بودن نیز طبقه بندی شده اند.

نقص مهم این ماه باز هم مربوط به یک مدیا سرور دیگر می شود که راه را برای دسترسی به اطلاعات داخل گجت شما باز می گذارد. در زیر بولتن مذکور محلی برای نام بردن از دستگاه های آلوده به آن باگ در نظر گرفته شده، اما ظاهراً باگ های این ماه شامل هیچ محصولی از ال جی نمی شود.

در خصوص وصله های اصلاحی اما روند کار به این سرعت نیست و ارائه آنها با کمی تاخیر انجام می گردد، عمده دلیل این تاخیرها، نیاز به تست و بهینه سازی بسته های آپدیت در شبکه اپراتورهای مختلف است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    این آپدیت های امنیتی که ایده اش با گوگل شروع شد خیلی خوبه
    شرکت هایی که این آپدیت هارو میفرستند جای تحسین دارن!

مطالب پیشنهادی